Pre 10 godina je bio autsajder, a danas je njegova firma vlasnik 100 godina starijeg Bugattija
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Davor
Sve pohvale na inovacijama.... Molio bih da me kontaktirate jer sam došao do 1st ideje... Barem ja tako mislim. Želja mi je da je vi prvi primjenite na svojim automobilima. Unaprijed hvala
sasa
puci ce kao zvecka - planetarno vlada nestasica integrisanih kola i veliki igraci smanjuju proizvodnju, a neki poput Tesle prave vise verzija softvera da radi na sto vecem broji mikrokontrolera i procesora da mogu da ugradjuju sta je raspolozivo - a to nije resenje jer nije ujednacen kvalitet i servis/podrska je skuplji. Ne verujem da ce Rimac imati resenje za ovu situaciju