Kazaće: "Lele, ovo baš puno košta, ali sam već dosta uštedeo, mogu i dalje da vozim i ovako, mogu da upotrebim stare baterije za nešto drugo ili da ih prodam, a mogu i da zamenim samo problematične module/ćelije. Da sam vozio onaj fosilni otpad mnogo bi mi više para otišlo do sada."
@On: 1. Ne lupetaj. Cene su nekada bile takve, više nisu. 2. I da jeste tako, pročitaj malo bolje šta napisah, a stoji i to da električni praktično mogu biti jeftiniji od poklonjenih (novih!) fosilaca zbog daleko manjih operativnih troškova ("hranjenje" + "održavanje" fosilaca košta daleko više).
Kako ne? Evo moja cela ulica kupila Tesle. U Srbiji se bogato zivi,na ulicama svuda stanice za punjenje elektricnih automobila. Ja cekam onaj leteci da izadje u prodaju i parkiram ga na komsijino drvo. I sve to Srbi postizu sa max 400e platom.
@On: naprotiv, ima bar stotine hiljada mesta da se pune. Svaka pristupačna utičnica je mesto za punjenje već sada. Nova mesta se lako naprave..To o čemu pričaš su brzi punjači prvenstvo za one u prolazu. Inače, u Beogradu je samo ja plugshare objavljeno nekih 12-tak punjačkih mesta. Nije mnogo, ali s obzirom da Srbija tek kreće - dovoljno je.
@Elektro-vozač
Ko vozi Teslu zadovoljstvo će mu porasti u odnosu na neki klasičan auto. Ko vozi Dačiju Spring neće se mnogo usrećiti, ali da se Spring isplati, isplati se to je definitivno.
Delimično tačnom Mogu da ti navedem silne ljude koji su Teslama zadovoljniji nego sa svojim dotadašnjim S550, Porsche, Ferrari... da, iako su ih prvobitno zadržali zbog nekog "zadovoljstva" ispostavilo se da više uživaju u svojim Teslama. Slično važi i za jeftinije, pa i za Daciu. Električni pogon je bolji, ali Dacia neće biti u svemu bolja od S550.
Izračunali su. I ja sam pisao o tome, potražite. Izračunaj i ti. Ne samo da je višestruko isplativije na struju nego i višestruko bolje i višestruko čistije.
@Dr: Ajde ne stidi se, napiši tu svoju računicu da ti pokažem gde si pogrešio. Nije tačno, čak i da ne računaš zagađenje tokom proizvodnje i dostave goriva.
Перагеније
Кад моје уши чују ауто на струју...
Podelite komentar
Daj bre
Smarate više....
Podelite komentar
!!!
nek kazu utiske za 7-8 godina kad im crknu baterije...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@!!!
Kazaće: "Lele, ovo baš puno košta, ali sam već dosta uštedeo, mogu i dalje da vozim i ovako, mogu da upotrebim stare baterije za nešto drugo ili da ih prodam, a mogu i da zamenim samo problematične module/ćelije. Da sam vozio onaj fosilni otpad mnogo bi mi više para otišlo do sada."
Podelite komentar
On
@!!!
Pa kostace kao neki nov prosecan auto koji moze da sluzi min. desetak godina
Podelite komentar
Elektro-vozač
@!!!
@On: 1. Ne lupetaj. Cene su nekada bile takve, više nisu. 2. I da jeste tako, pročitaj malo bolje šta napisah, a stoji i to da električni praktično mogu biti jeftiniji od poklonjenih (novih!) fosilaca zbog daleko manjih operativnih troškova ("hranjenje" + "održavanje" fosilaca košta daleko više).
Podelite komentar
Mile
Prosle godine 1 ove 2 vise🤣
Podelite komentar
Dex
@Mile
Tako je mozda 3 u vrh glave
Podelite komentar
Ruža
Ja samo kuvam na struju.
Podelite komentar
Dača
Kako ne? Evo moja cela ulica kupila Tesle. U Srbiji se bogato zivi,na ulicama svuda stanice za punjenje elektricnih automobila. Ja cekam onaj leteci da izadje u prodaju i parkiram ga na komsijino drvo. I sve to Srbi postizu sa max 400e platom.
Podelite komentar
Перагеније
@Dača
Ово к'о из кујне НВО-ова... (А то што само седе по кафићима, ноћу праве ватромет и не пропуштају да оду на "одмор"...?)
Podelite komentar
Бобан
А та струја пердпостављам да се добија еколошким путем 😛😛😛
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Бобан
Za razliku od goriva, postoji šansa. I da ne, opet je čistije.
Podelite komentar
M.m
Pa voze ali trotinete na baterije...
Podelite komentar
sale
Nebudite smesni kakva vozila na struju ovde
Podelite komentar
Elwktro-vozač
@sale
U Srbiji je možda i najisplativije.
Podelite komentar
On
@sale
Imas na jedva 5,6 mesta da ga punis u glavnom gradu a neki vecina gradova nema uopste punjace bas se isplati
Podelite komentar
Elektro-vozač
@sale
@On: naprotiv, ima bar stotine hiljada mesta da se pune. Svaka pristupačna utičnica je mesto za punjenje već sada. Nova mesta se lako naprave..To o čemu pričaš su brzi punjači prvenstvo za one u prolazu. Inače, u Beogradu je samo ja plugshare objavljeno nekih 12-tak punjačkih mesta. Nije mnogo, ali s obzirom da Srbija tek kreće - dovoljno je.
Podelite komentar
Boki
Kod nas je to stvar ekonomske isplativosti i infrastrukture. Na poslednjem mestu je zadovoljstvo.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
Verovatno. Sva sreća pa, u ovom slučaju, i zadovoljstvo poraste u odnosu na fosilce.
Podelite komentar
Boki
@Boki
@Elektro-vozač Ko vozi Teslu zadovoljstvo će mu porasti u odnosu na neki klasičan auto. Ko vozi Dačiju Spring neće se mnogo usrećiti, ali da se Spring isplati, isplati se to je definitivno.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
Delimično tačnom Mogu da ti navedem silne ljude koji su Teslama zadovoljniji nego sa svojim dotadašnjim S550, Porsche, Ferrari... da, iako su ih prvobitno zadržali zbog nekog "zadovoljstva" ispostavilo se da više uživaju u svojim Teslama. Slično važi i za jeftinije, pa i za Daciu. Električni pogon je bolji, ali Dacia neće biti u svemu bolja od S550.
Podelite komentar
😎
A ja glupan neobavešteni mislio da se u Srbiji sve više voze krševi koji jedva prođu tehnički pregled.
Podelite komentar
Map
Kakva struja kakvi bakraci,kad bi preracunali koliko se zagadi atmosfera da se dobije 1 kw ipada da je isplativija voznja na dizel
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Map
Izračunali su. I ja sam pisao o tome, potražite. Izračunaj i ti. Ne samo da je višestruko isplativije na struju nego i višestruko bolje i višestruko čistije.
Podelite komentar
Dr.
@Map
Posle računice ispadne bar dva puta vece zagadjenje prilikom dobijanja struje na ovaj način kako je mi pravimo
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Map
@Dr: Ajde ne stidi se, napiši tu svoju računicu da ti pokažem gde si pogrešio. Nije tačno, čak i da ne računaš zagađenje tokom proizvodnje i dostave goriva.
Podelite komentar
dragan
🤣🤣39 vozila bas puno
Podelite komentar