≫
Širom Zapadne Evrope ogromna potražnja za Nivom: Proterana sa tržišta, a "sivi trgovci" trljaju ruke
≫
Lada Niva ne zadovoljava Euro 6 standard zbog čega se više ne prodaje u EU i Velikoj Britaniji, ali uprkos tome nova vozila pronalaze put do kupca...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Pera Moler
Pričajte vi šta hoćete, ali Niva zaista jeste popularna i na zapadu Evrope (posebno u Britaniji i Švabiji), i u celoj Aziji (bez Kine, Japana i Koreje) i u Australiji. Osim Rusije, proizvodila se ili se još uvek proizvodi u još 10ak zemalja sveta. I jako bitna stvar - današnja Niva za koju se otimaju u Britaniji nije ona iz 1987. koju tako velikodušno nazivate kršem, već je prilično unapređena i osavremenjena, ima novi enterijer, klimu, bolja sedišta, itd...
Dik
... ko ovo kupuje, Sirijci ?
Gile
Lada je svuda cenjen auto osim u Srbiji gde se tretira kao los i nepouzdan auto sto je potpuni apsurd.