Najveći Teslin rival je još pre više od 100 godina pravio najmoćniji električni automobil svoga doba
U prvim decenijama automobilske industrije motori sa unutrašnjim sagorevanjem su se razvijali uporedo sa električnim pogonom...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Marko
Da, stim sto je Tesla svwtlosnu godinu ispred njega sa idejok koju je ostvario. Konkretno brodic koji je koristio je imao daljinsko upravljanje, a baterije koje su ga napajale nisu bile u brodicu nego u uredjaju u Teslinim rukama.... Zamislite moderni elektricni auto 700 kg laksi zbog baterija koke se ne nalaze u njemu. Naucnici kod nas tek sad pokusavaju da provale foru kako je Tesla to uradio.
Lucky
Imajte na umu da je Tesla ,do duse posle ,napravio automobil sa poginom na srtuju ali,bez akomulatora vec na bezžicni pogon .Razvijao je brzinu od 145 km/h.Izgledao je kao rols u to doba a ne kao ova krntija
Milan
Edison je običan plagijator, koji se proslavio krađom Teslinih izuma...