Pre keca takav oblik petih vrata imali su francuzi...simca 1100, nekoliko godina stariji auto prodavao se kod nas i pre istog, uvozili ga naravno slovenci pametniji od svih nas ostalih. Tako da nije baš to tako. Sedamdesetih je bio aktuelan spor oko tog kopiranog oblika...ali je to zataškano i zaboravljeno.
Ја бих направио тест. Да се направи нови стојадин, све ново на њему да буде. Од каросерије до сваког ситног детаља. Али не да буде прављен по новим стандардима него по старим баш као некада. Онда бих га послао на свим тестовима са овим садашњим аутомобилима у његовој класи али ове године произведени. Од немаца па све до јужнокорејанаца. Па бисмо видели да ли су приче митови или су стварне биле.
Ne znam u markama. Znam da sam zaradio 79 oko 3 miliona za mesec i po nekih dinara, preko studentske zadruge, roditelji su mi dali još 5 i sa 19 g kupio sam novog keca. Znači oko 7 tadaših plata. Posle toga u demokratiji nikada nisam imao auto mlađi od 10 g. Kada je umro Tito umro je i radnik.
То би му мисли и била цена око 6000€ југо 45 би био око 4000-4500€.е сада ако би се којим случајем правиле новије верзије као нпр 500 реално би било око 8000-9000€.
To govori o tvom mentalnom sklopu,za dobro ocuvani primerak moze se uzeti i par hiljada evra a u normalnim zemljama ovakva vozila imaju status spomenika tehnicke kulture.
Za Gileta i njegov mentalni sklop...da,moze se uzeti i par hiljada eura ali za Fiat 128...a ne za Zastavu.Dobro ocuvani primerak Zastave mozes uzeti za par stotina eura.Isto tako je i Fića na ceni ali Fiatov a ne Zastavin.Osvrni se malo oko sebe
Vladimir
Pre keca takav oblik petih vrata imali su francuzi...simca 1100, nekoliko godina stariji auto prodavao se kod nas i pre istog, uvozili ga naravno slovenci pametniji od svih nas ostalih. Tako da nije baš to tako. Sedamdesetih je bio aktuelan spor oko tog kopiranog oblika...ali je to zataškano i zaboravljeno.
Podelite komentar
Хрвоје
Ја бих направио тест. Да се направи нови стојадин, све ново на њему да буде. Од каросерије до сваког ситног детаља. Али не да буде прављен по новим стандардима него по старим баш као некада. Онда бих га послао на свим тестовима са овим садашњим аутомобилима у његовој класи али ове године произведени. Од немаца па све до јужнокорејанаца. Па бисмо видели да ли су приче митови или су стварне биле.
Podelite komentar
Čiča
Ne znam u markama. Znam da sam zaradio 79 oko 3 miliona za mesec i po nekih dinara, preko studentske zadruge, roditelji su mi dali još 5 i sa 19 g kupio sam novog keca. Znači oko 7 tadaših plata. Posle toga u demokratiji nikada nisam imao auto mlađi od 10 g. Kada je umro Tito umro je i radnik.
Podelite komentar
Rade
То би му мисли и била цена око 6000€ југо 45 би био око 4000-4500€.е сада ако би се којим случајем правиле новије верзије као нпр 500 реално би било око 8000-9000€.
Podelite komentar
daki
Cale kupio kad sam se rodio, prva voznja po mene u porodiliste 1980, evo kaze oko 5000 maraka, tada
Podelite komentar
ŠUMADINAC KG
Mart 2000 god. kupio sam novog keca, 6700 dojč maraka okruglo.
Podelite komentar
M.m
200 miliona maraka...
Podelite komentar
MM
Kosta da daju dzabe a niko nece da uzme, djubre.
Podelite komentar
Gile
@MM
To govori o tvom mentalnom sklopu,za dobro ocuvani primerak moze se uzeti i par hiljada evra a u normalnim zemljama ovakva vozila imaju status spomenika tehnicke kulture.
Podelite komentar
Gile
@MM
Za Gileta i njegov mentalni sklop...da,moze se uzeti i par hiljada eura ali za Fiat 128...a ne za Zastavu.Dobro ocuvani primerak Zastave mozes uzeti za par stotina eura.Isto tako je i Fića na ceni ali Fiatov a ne Zastavin.Osvrni se malo oko sebe
Podelite komentar
Toki
To su kola... Za to vrene bolji od golfa 1
Podelite komentar
Pike
E ovo je makina bila, a ne ovi Q, xx65 i ostali ajšprici
Podelite komentar
Mihailović
Hteo sam kupiti GOLF 1, morao sam čekati da dobijem GOLF 1 iz Vogošće, ja odustanem i uzmem Zastavu 101, nešto malo jeftinija od golfa...
Podelite komentar
Max
@Mihailović
Jeste, ziva istina
Podelite komentar