Zastava 101, širom bivše Jugoslavije poznata kao "Stojadin", a u Srbiji i kao "kec", u svoje vreme je bila jedan od retkih automobila sa istoka koji je ravnopravno mogao da se nosi sa konkurencijom sa zapada.
Naravno, jedna od tajni njegovog uspeha bila je italijanska platforma, kao i činjenica da je to bio jedan od prvih kompaktnih, odnosno hečbek, modela, kako na domaćem, tako i na stranom, tržištu.
Praktična peta vrata su sedamdesetih godina prošlog veka bila prava retkost, a "Stojadin" je kao domaći proizvod u Jugoslaviji imao i veoma popularnu cenu.
Zahvaljujući slovančkom Avto magazinu iz 1972. godine, danas možemo da znamo koliko je tada koštao "Stojadin". Cena u devizama tada je iznosila 2.084 američkih dolara.
Preračunato u današnju vrednost to bi iznosilo - 11.441 evro, prenosi Facebook stranica "Oficijalna stranica Zastava 101 foruma".
Video: On je Kec, on je Stojadin, on je zvezda jugoslovenske autoindustrije: Zastava 101
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mihailović
Hteo sam kupiti GOLF 1, morao sam čekati da dobijem GOLF 1 iz Vogošće, ja odustanem i uzmem Zastavu 101, nešto malo jeftinija od golfa...
Podelite komentar
Pike
E ovo je makina bila, a ne ovi Q, xx65 i ostali ajšprici
Podelite komentar
Čiča
Ne znam u markama. Znam da sam zaradio 79 oko 3 miliona za mesec i po nekih dinara, preko studentske zadruge, roditelji su mi dali još 5 i sa 19 g kupio sam novog keca. Znači oko 7 tadaših plata. Posle toga u demokratiji nikada nisam imao auto mlađi od 10 g. Kada je umro Tito umro je i radnik.
Podelite komentar