Ma da, sve je to zavera. Nisu bile silne poplave ni u Srbiji ni u Nemačkoj ni na ostalim mestima, kao ni požari i/ili suše u Grčkoj itd. U Srbiji je celo leto bila baš prijatna temperatura a zimi sneg bude po metar dubok svuda kao što je to bilo pre 50 godina. Izmišljaju sve redom. Sve je roze i svinje lete unaokolo. Bez sarkazma: nekada je to bilo vrlo važno za električna vozila. Više nije. Električna vozila su i bez manjeg zagađenja bolja u svakom pogledu od (zdravog) značaja (izuzimam mazohiste, uključujući tu i dežurne/prisutne), a pritom priuštivija.
Kad se zahuktaju električni automobili ubrzo će biti problem odlaganja istrošenih baterija. Šta je opasnije, izduvni gasovi ili hemikalije baterija, vreme će pokazati.
1. Baterije se recikliraju. 2. Zaboravljaš na proizvodnju i dostavu goriva, izlive i slično. 3. Baterije ne samo da se recikliraju već se i dodatno koriste posle upotrebe u automobilima. Ne "crkavaju" one "potpuno" već im se samo kapacitet smanji, posle preko 1000 punih kapaciteta vožnje, znači od oko pola miliona km otprilike pa na dalje.. I tada se mogu koristiti ali ih upotrebljavaju za, recimo, skladištenje električne energije za kuće i zgrade. To se radi iz više razloga: a) upotreba "obnovljivih" izvora koji nisu konstantni (npr. sunce, vetar) zahteva da potrošači mogu da dobiju energiju i iz drugih izvora (baterija) tokom "pauza"; b) da poravna promene opterećenja elektrodistributivne mreže tako što baterije mogu da "pomognu" tokom veće potrošnje; c) umesto prljavih i sporih dizel generatora u vanrednim slučajevima - prelaz se i ne oseti; d) smanjenje troškova upotrebom energije uskladištene tokom jeftine tarife. Za te namene su i "istrošene" automobilske baterije odlične i svi na dobitku.
Roki
Elektro vozač lazov!
Podelite komentar
Eki
"Klimatske promene" su prevara i deo globalstičkog kulta.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Eki
Ma da, sve je to zavera. Nisu bile silne poplave ni u Srbiji ni u Nemačkoj ni na ostalim mestima, kao ni požari i/ili suše u Grčkoj itd. U Srbiji je celo leto bila baš prijatna temperatura a zimi sneg bude po metar dubok svuda kao što je to bilo pre 50 godina. Izmišljaju sve redom. Sve je roze i svinje lete unaokolo. Bez sarkazma: nekada je to bilo vrlo važno za električna vozila. Više nije. Električna vozila su i bez manjeg zagađenja bolja u svakom pogledu od (zdravog) značaja (izuzimam mazohiste, uključujući tu i dežurne/prisutne), a pritom priuštivija.
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
@Eki
ne zaboravi da su pre 30 - 40 godina najvece temperature u toku leta u buvsoj jugoslaviji bile maksimalno 35 stepeni C ,a danas dolaze blizu 50
Podelite komentar
Battery master
Sad će ON da objasni neke stvari...
Podelite komentar
Ris
Kad se zahuktaju električni automobili ubrzo će biti problem odlaganja istrošenih baterija. Šta je opasnije, izduvni gasovi ili hemikalije baterija, vreme će pokazati.
Podelite komentar
Loz
@Ris
Istrosene baterije se recikliraju ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Ris
1. Baterije se recikliraju. 2. Zaboravljaš na proizvodnju i dostavu goriva, izlive i slično. 3. Baterije ne samo da se recikliraju već se i dodatno koriste posle upotrebe u automobilima. Ne "crkavaju" one "potpuno" već im se samo kapacitet smanji, posle preko 1000 punih kapaciteta vožnje, znači od oko pola miliona km otprilike pa na dalje.. I tada se mogu koristiti ali ih upotrebljavaju za, recimo, skladištenje električne energije za kuće i zgrade. To se radi iz više razloga: a) upotreba "obnovljivih" izvora koji nisu konstantni (npr. sunce, vetar) zahteva da potrošači mogu da dobiju energiju i iz drugih izvora (baterija) tokom "pauza"; b) da poravna promene opterećenja elektrodistributivne mreže tako što baterije mogu da "pomognu" tokom veće potrošnje; c) umesto prljavih i sporih dizel generatora u vanrednim slučajevima - prelaz se i ne oseti; d) smanjenje troškova upotrebom energije uskladištene tokom jeftine tarife. Za te namene su i "istrošene" automobilske baterije odlične i svi na dobitku.
Podelite komentar
Battery master
@Ris
Rekoh ja... Tu je...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Ris
@Battery master: Slobodno reci nešto korisno (i tačno). Nemoj da se stidiš ili da računaš na druge da to rade.
Podelite komentar