Kako električni automobili menjaju automobilsku industriju?

Komentari

  • Roki

    8. avgust 2021 | 22:43

    Elektro vozač lazov!

  • Eki

    8. avgust 2021 | 07:31

    "Klimatske promene" su prevara i deo globalstičkog kulta.

    • 8. avgust 2021 | 13:54

      Elektro-vozač

      @Eki

      Ma da, sve je to zavera. Nisu bile silne poplave ni u Srbiji ni u Nemačkoj ni na ostalim mestima, kao ni požari i/ili suše u Grčkoj itd. U Srbiji je celo leto bila baš prijatna temperatura a zimi sneg bude po metar dubok svuda kao što je to bilo pre 50 godina. Izmišljaju sve redom. Sve je roze i svinje lete unaokolo. Bez sarkazma: nekada je to bilo vrlo važno za električna vozila. Više nije. Električna vozila su i bez manjeg zagađenja bolja u svakom pogledu od (zdravog) značaja (izuzimam mazohiste, uključujući tu i dežurne/prisutne), a pritom priuštivija.

    • 8. avgust 2021 | 20:56

      baba smilja iz darosave

      @Eki

      ne zaboravi da su pre 30 - 40 godina najvece temperature u toku leta u buvsoj jugoslaviji bile maksimalno 35 stepeni C ,a danas dolaze blizu 50

  • Battery master

    7. avgust 2021 | 20:40

    Sad će ON da objasni neke stvari...

  • Ris

    7. avgust 2021 | 19:58

    Kad se zahuktaju električni automobili ubrzo će biti problem odlaganja istrošenih baterija. Šta je opasnije, izduvni gasovi ili hemikalije baterija, vreme će pokazati.

    • 7. avgust 2021 | 20:18

      Loz

      @Ris

      Istrosene baterije se recikliraju ...

    • 7. avgust 2021 | 21:27

      Elektro-vozač

      @Ris

      1. Baterije se recikliraju. 2. Zaboravljaš na proizvodnju i dostavu goriva, izlive i slično. 3. Baterije ne samo da se recikliraju već se i dodatno koriste posle upotrebe u automobilima. Ne "crkavaju" one "potpuno" već im se samo kapacitet smanji, posle preko 1000 punih kapaciteta vožnje, znači od oko pola miliona km otprilike pa na dalje.. I tada se mogu koristiti ali ih upotrebljavaju za, recimo, skladištenje električne energije za kuće i zgrade. To se radi iz više razloga: a) upotreba "obnovljivih" izvora koji nisu konstantni (npr. sunce, vetar) zahteva da potrošači mogu da dobiju energiju i iz drugih izvora (baterija) tokom "pauza"; b) da poravna promene opterećenja elektrodistributivne mreže tako što baterije mogu da "pomognu" tokom veće potrošnje; c) umesto prljavih i sporih dizel generatora u vanrednim slučajevima - prelaz se i ne oseti; d) smanjenje troškova upotrebom energije uskladištene tokom jeftine tarife. Za te namene su i "istrošene" automobilske baterije odlične i svi na dobitku.

    • 7. avgust 2021 | 21:58

      Battery master

      @Ris

      Rekoh ja... Tu je...

    • 8. avgust 2021 | 04:20

      Elektro-vozač

      @Ris

      @Battery master: Slobodno reci nešto korisno (i tačno). Nemoj da se stidiš ili da računaš na druge da to rade.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA