Koji su najpouzdaniji, a koji najnepouzdaniji automobili danas: Neki modeli će vas iznenaditi!
Među brojnim istraživanjima i analizama koje sprovodi svake godine, nemački autoklub ADAC objavljuje i listu najpouzdanijih i najnepouzdanijih automobila među onima čiju servisnu evidenciju vodi.
To je statistika kojoj se veruje budući da se zasniva na analizi ogromnog servisiranih vozila. Tačnije, ADAC-ov izveštaj za 2021. godinu je nastao na osnovu 3,38 miliona izveštaja o kvarovima i servisiranju automobila koji su se kvarili na putevima širom Nemačke.
U ovogodišnjem izveštaju u obzir su uzeti samo automobili koji nisu stariji od 10 godina i modeli koji su prodati u najmanje 10.000 primeraka. Suprotno stereotipnim očekivanjima, automobili francuskih i talijanskih proizvođača pokazali su odlične rezultate.
Najpouzdaniji i najnepouzdaniji automobili pet klasa, a konačni rezultati izveštaja izgledaju ovako:
Mali gradski automobili (A segment)
Najpouzdaniji:
• Toyota Aygo
Najnepouzdaniji:
• Smart ForFour
• Smart ForTwo
Mali automobili (B segment)
Najpouzdaniji:
• Audi A1
• Citroen C3
• FIAT Punto
• Honda Jazz
• Mazda CX-3
• Mini
• Mitsubishi Space Star
• Peugeot 2008
• Renault Captur
• Škoda Fabia
Najnepouzdaniji:
• Opel Meriva
• Hyundai i20
Kompakt klasa (C segment)
Najpouzdaniji:
• Audi A3
• Audi Q3
• BMW Serije 1
• BMW Serije 2
• Hyundai Tucson
• Mazda CX-5
• Mercedes A klasa
• Mercedes CLA
• Mercedes GLAPouzdani automobliPouzdani automobili
• Mitsubishi ASX
• Seat Leon
• Škoda Rapid
• Volkswagen Beetle
Najnepouzdaniji:
• Kia Ceed
• Kia Sportage
• Nissan Qashqai
• Opel Astra
• Renault Kangoo
• Renault Scenic
Srednja klasa (D segment)
Najpouzdaniji:
• Audi A4
• Audi A5
• Audi Q5
• BMW Serija 3
• BMW Serija 4
• BMW X3
• Mercedes C klasa
• Mercedes GLC
• Mercedes GLK
• Volvo XC60
Najnepouzdaniji:
• Ford S-Max
• Opel Insignia
• SEAT Alhambra
• Volkswagen Sharan
Visola klasa / luksuzne limuzine (E segment)
Najpouzdaniji:
• Audi A6
• BMW Serija 5
Najnepouzdaniji:
• Mercedes E klase
Očekivanja i iznenađenja
Budući da izveštaj potiče iz Nemačke, ne treba da čudi što su nemački, ali i japanski, automobili zauzeli vodeće pozicije u većini klasa. Međutim, neki rezultati su ocenjeni kao iznenađenja.
Tako se, na primeri, u segmentu malih automobila pored Audija A1 našao Citroen C3, dok je treće mesto pripalo Fijatu Punto. Mali "Francuzi" Peugeot 2008 i Renault Captur su takođe veoma dobro prošli.
Audi A3 se pokazao kao lider među kompaktnim automobilima, ali su dobre rezultate postigli i Hyundai Tucson, Mitsubishi ASX i Škoda Rapid. Iako ne deluju preterano upadljivo, pokazalo se da ti modeli baš i ne vole auto-mehaničare.
Dominacija nemačkih modela u srednjoj klasi je takođe očigledna, ali se tu kao jedini "uljez" svojom pouzdanošću "provukao" Volvo XC60.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Samo
Koliko li im je AUDI i BMW dao para za ovakvu listu? Vozio sam 2000-2007 god slep sluzbu i nikada nisam Toyotu natovario osim slupanu (rakija, vinjak....)
Podelite komentar
Japanac
SAMO T O Y O T A je najbolji auto na svetu pritom najprodavaniji auto na sveru, najsigurniji itd. E sad sto ja nemam para za nju pa vozim dreša nekog to je moj problem ali mislim kao 60 posto sveta, japanac je rekao da ce se osvetiti amerima za herosimu i uspeo je sve najbolju tehniku im je plasirao tako da se u USA voze Honde Toyote Akure Leksusi itd...
Podelite komentar
Mirko Ristanovic Petkovic
MAlo je smesno da tu nema ni jedne Honde...
Podelite komentar