Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
El vozac lazov!
Roki
Elektricni ti imas puno vise problema za napunit posto su kablovi uvek kratki pa moras dobro gadat na punionici a ti reci da nije tako! Ne trebas da brines za nas ostale nama je lako i ne prestavlja nikakav problem natankat radimo to lako i bezbrizno preko stotinu godina bez ikakvih problema...
Wowww!!
To moze da znaci za neke zemlje u evropi, Na zapadu dugo vreme ima na svakoj pumpi od obe strane da stanes da sipas goriva,normalno sa koje strane ti je poklopac treba da stanes na toj strani,ako ti je rezervar na levoj strani ti ces da stanes na pumpu koja sa tvoje leve strane. Nista novo