Sistem za kontrolu mrtvog ugla je fenomenalna stvar. Ne razmisljam vise da li mi je nekoga slucajno nisam video. Sto se tice aktivnog sistema kocenja u slucaju nuzde, hvala mu, spasao je mene i moju porodicu sudara i pre nego sto sam shvatio sta se desava oko automobila. Ja sam odreagovao sa zakasnjenjem i to zato sto je sistem sam poceo da koci i da pisti i tek onda sam shvatio da se auto ispred zakucao u kombi ispred njega.
Ja naprimer vozim skolski vec jedno 15ak godina tako, znaci ne gledam samo retrovizor nego i okrenem glavu i pogledam. Realno nisu dzabe u skoli to ucili
Sva tehnologija za bezbednost je vrhunska. Iz licnog iskustva mogu reci da sve koristi. To sto ce biti standard ne znaci da ce se ugradjivati u vozila starije generacije nego u nove..... Sad su samo opcija. Mislim da bi najveca bezbednost bila kad bi svi imali tehnologiju ako auto detektuje alkohol da nece da se pokrene.....
Goran
Sistem za kontrolu mrtvog ugla je fenomenalna stvar. Ne razmisljam vise da li mi je nekoga slucajno nisam video. Sto se tice aktivnog sistema kocenja u slucaju nuzde, hvala mu, spasao je mene i moju porodicu sudara i pre nego sto sam shvatio sta se desava oko automobila. Ja sam odreagovao sa zakasnjenjem i to zato sto je sistem sam poceo da koci i da pisti i tek onda sam shvatio da se auto ispred zakucao u kombi ispred njega.
Podelite komentar
Jovan
@Goran
Ja naprimer vozim skolski vec jedno 15ak godina tako, znaci ne gledam samo retrovizor nego i okrenem glavu i pogledam. Realno nisu dzabe u skoli to ucili
Podelite komentar
Geras
Nemojte vise nista dodatno... Slace nas ovi nasi ponovo na mašinski fakultet da radimo atest.... Za 7000....tuga
Podelite komentar
Ns
@Geras
Sva tehnologija za bezbednost je vrhunska. Iz licnog iskustva mogu reci da sve koristi. To sto ce biti standard ne znaci da ce se ugradjivati u vozila starije generacije nego u nove..... Sad su samo opcija. Mislim da bi najveca bezbednost bila kad bi svi imali tehnologiju ako auto detektuje alkohol da nece da se pokrene.....
Podelite komentar