Ovi sistemi su dodatna, a već sledeće godine bi mogli da postanu standardna oprema novih automobila
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Goran
Sistem za kontrolu mrtvog ugla je fenomenalna stvar. Ne razmisljam vise da li mi je nekoga slucajno nisam video. Sto se tice aktivnog sistema kocenja u slucaju nuzde, hvala mu, spasao je mene i moju porodicu sudara i pre nego sto sam shvatio sta se desava oko automobila. Ja sam odreagovao sa zakasnjenjem i to zato sto je sistem sam poceo da koci i da pisti i tek onda sam shvatio da se auto ispred zakucao u kombi ispred njega.
Geras
Nemojte vise nista dodatno... Slace nas ovi nasi ponovo na mašinski fakultet da radimo atest.... Za 7000....tuga