Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Crni
U vecini slucajeva neces moci iz pete da ubacis u drugu ako ides npr 80kmh. I ertura se javlja kada ulje udje u usisnu granu tj cilindre obicno je egr neispravan a ne u auspuh, u auspuhu se nista ne desava. Sa vecim brojem obrtaja se obicno i pritisak u izduvnoj grani uvecava pa se samim tim donekle izduvni sistem i cisti. Nema bitne razlike izmedju novih i starih vozila tj motora kod svih se moze dogoditi ibertura kako je vozaci zovu, pitanje je samo trenutneih okolnosti i najcesce se desava pri intezivnijem kocenju motorom. Treba konsultovati nekog ko zna pre pisanja clanka ili bar procitati neku knjigu.
Mehanicar
Pa to je upravo i preporucljivo kod dizel auta,da se produva grana i auspuh. Hahaha amateri