Imamo najskuplji tehnički pregled u regionu, a majstori vraćaju vozila za svaku sitnicu
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Bobby
Укините већ више те техничке прегледе, не би били прва земља без њих. Када саберете, гориво, радне сате, изгубљено време, загађење,... да би неко утврдио да је на тај дан возило исправно, је глупост. Исправност је ионако на власнику, а полиција би наравно наплаћивала казне за неисправност која је уочљива. Људе и децу убијају савршено исправна возила.
Podelite komentar
Jasim
Te gluposti je i propisala drzava zbog kojih ce navodno biti olupali tehnicki pregledi...
Podelite komentar
DORDJI
Pa svuda I gorivo je jevtinije, ne samo tehnicki pregled, a zasto-zato sto samo u Srbiji vlastodrsci pljackaju svoj narod.
Podelite komentar
Bnk72
A drzava nista ne reaguje, udri po sirotinji
Podelite komentar
?!
Tehinicki nekad bio 1000 dinara.do pre par godine.pa podignuto na 2000 sad kosta 7000-8000 niste normalni!
Podelite komentar
Sasko
@?!
Gresis oni su normalni,mi nismo sto trpimo sve ovo
Podelite komentar
Miodrag
Trenutno najjači biznis.
Podelite komentar
Mikki
Počeli su da deru sirotinju, nije im to dobro.
Podelite komentar
Milan
Sat vremena pregled sve ispravno svaka sitnica u autu radi ali neprodjem zbog roletne u gepeku.Samo neki saobracajni strucnjak da mi objasni kakve ona veze ima sa tehnickom ispravnoscu vozila
Podelite komentar
Zzzzzz
@Milan
Ili da pročitate sami pravilnik? Aaaa to ne je li? Toliko baš nije bitno...
Podelite komentar
534
Juče radio tehnički pregled. Platio 4000 din. To je 33 evra. Poskupelo 500 dinara od prošlog puta.
Podelite komentar
Petar
@534
Gresite gospodine Uradii tehnicki pre dva dana u kikindi u amss cena 6000 din
Podelite komentar
Pero
U pravilniku lepo stoji "svi uređaji koji se nalaze u vozilu MORAJU biti ispravni i u funkcionalnom stanju" Gde je ovde greska radnika na tehničkom pregledu? Osim što su do sada bili "ljudi ,drugovi,braća,komšije " a sad posto su pod okom " velikog brata" nazalost moraju da čuvaju svoje radno mesto i egzistenciju. Sta je falilo sistemu slikanja vozila? Pravila koja primenjujemo u EU su u "nagovestaju " za sledećih 5 godina ,ali zato ćemo im mi pokazati kako to treba. Nismo mi uzalud najnaprednija zemlja
Podelite komentar
Milos
@Pero
Pa kapica na ventilu nije "uredjaj", tecnost za brisace takodje....
Podelite komentar
Zzzzzz
@Pero
Tečnost za brisanje nije, ali brisači i peraci spadaju pod "uređaje koji omogućavaju normalnu vidljivost" a kako ćeš proveriti ispravnost i funkcionalnost istih ako nema tečnosti? Onaj što širi priču da nije prošao zbog toga laže! Na poleđini zapisnika moraš zaokružiti neispravnosti zbog koje vozilo nije prešlo, tamo tečnosti nema, ali ako "prskalica" ne radi onda je vozilo neispravno, bez obzira šta je dovelo do toga da ne rade... Ne može da se zaokruži da rade, a ne prska...i kamera snima i vidi se da ne prska! To što ovde svi znaju posao kontrolora na liniji teh pregleda bolje od njih samih je druga stvar, a pravilnik ne znate da nađete ni online! I to je ok, ali onda cuti....
Podelite komentar
Novica
@Pero
Tečnost nije ali prskalica je sastavni deo vozila i mora da radi,što je vama vlasnicima vozila teško da držite vozila u ispravnom stanju
Podelite komentar
Pop
@Pero
Много ти компликујеш живот, баш сам прошао технички и само један човек ради и ни брисаче није укључио а камоли да прска по ветробрану написао ми неколико ситница као недостатак фарбе на бравама једна магленка не баца добро светло и те ситнице те не обавезују да понови долазиш. И све ово се дешава на Азурној обали Француске. 80€ за две године.
Podelite komentar
Zabrinuti82
Neka drzava prizna tehnicki pregled uradjen u bilo kojoj zemlji u okruzenju da ove nase lopove sa tehnickog naucimo pameti pa da vidis da li ce gledati tecnost i boju presvlaka.SRAMOTA.MANJI HARAC SMO PLACALI TURCIMA NEGO DANAS DOMACIM LOPOVIMA
Podelite komentar
Borkes
Paek rade u dve smene i subotom. Ko im brani...
Podelite komentar
Apachy
Tehnicki pregled u Sloveniji je 30 eur i kad prodas auto uzimas svoje tablice i vracaju ti novac za preostale mesece registracije.
Podelite komentar
Aca
Ja bih voleo samo da vidim jedan tehnički autobusa GSP-a i pandurskih kola,pa svaki drugi autobus je truo ,prokišnjava ,voze sa ćelavim gumama ,svaka dva tri dana neki izgori,o pandurskim kolima neću ni da pričam pogotovo pežoi i puntići ,daj bože da ih i registruju.Ovde se očigledno želi pokazati kako smo mi jedna bogata i uređena zemlja ,kako reče predsednik tigar država ,sa prosekom plate od 600 evra ali kad bi se zezali,ovo je jedna bedna država gde je litar goriva 170 dinara,litar našeg zejtina 170 dinara,gde je minimalac 32 000 ,o penzijama neću ni da pričam.Laž,laž i samo laž .
Podelite komentar
nikolas
@Aca
GOSPODINE ACO !!! ZABORAVILI STE DA KAZETE DA SE U SRBIJI KRALO JOS OD 1945 GODINE !!!!
Podelite komentar
Pera K.
@Aca
Na pandurskim kolima se tehnički i ne radi kao mi na kolima vatrogasa, i sličnih službi državnih, oni su zakonom izuzeti od istih. Beli medvedi u Srbiji. Zvanična informacija, proverite ako ne verujete.
Podelite komentar
Mica
@Aca
E pa panduri rade, radio 2 pandura za 10ak dana dok sam bio na tehničkom
Podelite komentar
nikolas
HTELI STE U EU A TAMO SE NEJDE SA KRSEVIMA PA UZIVAJTE NA TOM PUTU !!!!
Podelite komentar
Oki
Gde je pametni Okanović..... On sve zna neka objasni
Podelite komentar
Brljotina
Sta sve ovaj narod trpi a ne bunise, ja bih im povecao jos za 200%, pa dajte ljudi da se vec jednom slozimo i udruzimo jer ako cutimo Vucic ce nam mesati po slamarice, da smo potpisali Dejtonski sporazum bilo bi nam 100 x bolje a mi odabrali ono najgore a to je ovaj Kadija , on nas kao naciju unistava narode vidite da nas je ispod 7 miliona za 20 godina nas nece biti ni 3miliona. Narode rasvesti se i sklanjajmo ovo zlo od coveka.
Podelite komentar
Keops
2 pitanja za nadležne institucije odgovorne za propise i zakone iz oblasti saobraćaja. 1. Po kom osnovu je donet tako strog zakon i strogi propisi u još uvek siromašnoj državi. 2. Koliki je evdentirani postotak "tehnički neispravni vozila" u saobraćajnom udesima s ljudskim žrtvama i materijalnom štetom. Na osnovu tekstova u u sredstvima informisanja LJUDSKI FAKTOR - vozač i ostali učesnici u saobraćaju su u 90-95 % uzrok saobraćajnih nesreća privatnih vozila. Dok je sasvim suprotna situacija s kamionima i autobusima.
Podelite komentar
dragan
Preskupo bas u Sloveniji 35€ a Plata 1238€
Podelite komentar
Beclija
U Beču ako ste clan njihobog moto saveza tehnicki 48 eura, inace je maksimalna cena 70. Ali da minimalac je 1300+ eura. Skupo bre sve! Digli cene svega na nivo EU bogate se pojedinci, a radnik radi isto sto i ivaj ovde ali za punooo manju platu! Sramota!
Podelite komentar
Rhoi
@Beclija
U Italiji novo vozilo na tehnički posle tri godine a zatim svake dve godine. Tehnički košta oko pedeset evra prosek 25 evra godišnje. Platiš godišnje porez po jačini motora to možeš u svakom boljem kafiću uz kafu i vozi Miško.
Podelite komentar
Trange-frange
Treba jedno mesec dana da niko litar benzina ne kupi, pa da vidis kako bi sve vratili na, staro! Koja smo mi indijanstina od drzave!
Podelite komentar
Kg
Ne kukajte,sami ste birali i zaukružili broj na listi,sad uživajte u plodovima,čast onima koji nisu podržali borbu za našu decu
Podelite komentar
Keops
@Kg
A ti kao stvarno veruješ da oni što dođu posle "trenutno zaokruženih" neće raditi isto? Mnogo se ti praviš naivan.
Podelite komentar
Косовинац
Код нас је, углавном, све наопако. Зашто би технички прегледи одударали од свега осталог. Дери кожу док ти дозвољавају?!?!?!?!?
Podelite komentar
Boža zemunac
Samo neka vraćaju. Pa će zaraditi na sveti NIKAD.
Podelite komentar
Мирослав
Ништа без улице и блокаде.
Podelite komentar
Mile
Ako rade po praviliku koji ste doneli kako da ih kaznjavate!!!Pa nisu oni izmislili te stvari,javasluk.
Podelite komentar
Zox
@Mile
Em sto je veca plata,veci standard,bolji uslovi,upola jeftiniji tehnicki i u nekim zemljama je registracija na DVE GODINE! Pa vi, vidite , gledajte,racunajte,kroz sve ovo razliku !!! TUGA!
Podelite komentar