Imamo najskuplji tehnički pregled u regionu, a majstori vraćaju vozila za svaku sitnicu
Tehničkim pregledima koji neosnovano vraćaju vozila biće oduzeta ovlašćenja, poručuju iz Uprave saobraćajne policije
Protiv tehničkih pregleda vozila koji su vozače vraćali zbog nebitnih stvari, poput nedostatka tečnosti za brisače, kapice na ventilima ili različitih presvlaka, biće podnete prekršajne prijave i biće im oduzeta ovlašćenja.
To je za Novosti rekao Nebojša Arsov, načelnik Uprave saobraćajne policije, dodajući da će biti registrovana samo ispravna vozila, odnosno ona koja ispunjavaju tri stvari: ispravnost uređaja za upravljanje, za zaustavljanje, kao i da vozila nemaju dubinsku koroziju na nosećim elementima.
- Već imamo povećan broj žalbi na postupanje ovih firmi, a naglašavamo da je izdavanje potvrde o neispravnosti ako je neosnovano, jednako kažnjivo kao i davanje potvrde da je vozilo ispravno a da to nije - kaže Arsov i dodaje da očekuje da od sadašnje 1.204 firme koje obavljaju tehnički pregled u Srbiji, od kojih je 251 u Beogradu, u narednih šest meseci bez licence ostane nekoliko stotina.
Od kada su počeli tehnički pregledi po novim strožim pravilima, poslednjih oko dve nedelje, cena je skočila za 1.500 do 2.000 u odnosu na lane, a 600 odsto za poslednju deceniju. Kako na tehničkim linijama kažu, pre jedne decenije pregled je bio samo forma, pa je logično bio jeftin. Cenu opravdavaju velikim ulaganjima, obaveznim snimanjem toka pregleda odnedavno i gužvama poslednjih dana.
Očekuju da se do kaja godine cene sa sadašnjih oko 50 evra vrate na 4.500, kao pre primene Pravilnika o tehničkim pregledima, 6. jula. Dok se nekada radilo nekoliko desetina dnevno, sada se jedva u obe smene obavi deset tehničkih pregleda.
Tehnički pregledi u Srbiji sada koštaju više nego bilo gde u regionu. U Sloveniji, gde je prosečna plata 1.280 evra, ova godišnja obaveza vozača je 35 evra - dvostruko niža nego u Srbiji. U Albaniji i Bugarskoj ova usluga košta 20 evra, u Severnoj Makedoniji je od 20 do 30 evra, u BiH od 28 do 30, Crnoj Gori 11 do 30 evra, Hrvatskoj 38 do 45 evra, a u Mađarskoj - 25 evra.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Aca
Ja bih voleo samo da vidim jedan tehnički autobusa GSP-a i pandurskih kola,pa svaki drugi autobus je truo ,prokišnjava ,voze sa ćelavim gumama ,svaka dva tri dana neki izgori,o pandurskim kolima neću ni da pričam pogotovo pežoi i puntići ,daj bože da ih i registruju.Ovde se očigledno želi pokazati kako smo mi jedna bogata i uređena zemlja ,kako reče predsednik tigar država ,sa prosekom plate od 600 evra ali kad bi se zezali,ovo je jedna bedna država gde je litar goriva 170 dinara,litar našeg zejtina 170 dinara,gde je minimalac 32 000 ,o penzijama neću ni da pričam.Laž,laž i samo laž .
Podelite komentar
Trange-frange
Treba jedno mesec dana da niko litar benzina ne kupi, pa da vidis kako bi sve vratili na, staro! Koja smo mi indijanstina od drzave!
Podelite komentar
Zabrinuti82
Neka drzava prizna tehnicki pregled uradjen u bilo kojoj zemlji u okruzenju da ove nase lopove sa tehnickog naucimo pameti pa da vidis da li ce gledati tecnost i boju presvlaka.SRAMOTA.MANJI HARAC SMO PLACALI TURCIMA NEGO DANAS DOMACIM LOPOVIMA
Podelite komentar