Auto stoji na ravnom, a motor u "leru" ne radi kako treba... Evo o čemu se tu radi!
Kada je motor u praznom hodu, obično očekujemo da radi mirno i uravnoteženo. Ali, šta se događa ako ipak osetimo vibracije ili povećan broj obrtaja?
Prazan hod obično podrazumeva između da motor radi na 700 ili 800 obrtaja u minutu, a iskusniji vozači tada mogu da procene ako situacija nije baš "najčistija".
Navedeni simptom kod benzinaca mogu da znače da su svećice dotrajale, pa je paljenje smeše u cilindrima otežano. Možda su neispravne i žične instalacije. Kod dizelaša, mogući uzroci su zapušene dizne za ubrizgavanje goriva (brizgaljke).
Neravnomeran rad izazivaju i problemi u sistemima dovoda vazduha i goriva u motor (dotrajalost ili oštećenje).
Međutim, nakon promene zupčastog kaiša može se dogoditi da rad motora nije savršeno usklađen, pa ni rad ventila nije sinhronizovan, navodi Revija HAK. A to smanjuje kompresiju, što za rezultat ima "nemiran" rad motora u leru.
Ovde su mogući i problemi sa vremenom paljenja smeše zbog kojih će agregat raditi "grublje, može da se dogodi i da se ugasi.
Video: Ilija nabudžio pentu u gepek Mazde: Sada kolima prelazi jezera i reke
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Limar
Federgejzna se otkačila sa iberzokne.
Podelite komentar
srbenda
Moguce je isto da se trese ako se giblajzna nevrti dobo na cinculatoru
Podelite komentar
automobilski ne strucnjak
kupi automobil na baterije sa elektricnim punjenjem i zaboravi na probleme
Podelite komentar