Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Realista
Ovo je rješenje za teretna vozila, produžuje domet i iskoristivost, a oni najviše vremena provode na autoputevima gdje je ovaj sistem najlakše i upotrebiti.
Elektro-vozač
Preskupo a nepotrebno. Doduše jeftinije i bezbednije je nego što bi to isto bilo moguće uraditi za goriva ali je i manje potrebno jer električni, pored toga što već sada imaju dovoljan domet i idu sve dalje, su redovno spremniji od fosilaca za bilo kakav put jer ih je mnogo lakše održavati punim nego fosilce.
Gle
Jao to kod nas? A neee, kod nas 2121 godine😁