Opel predstavio poslednju Astru na benzin i dizel: Totalno drukčija od drugih!
Radikalna promena u dizajnu i imidžu svojih modela, koju je Opel započeo krajem prošle godine redizajnom poznate "munje" sa svog logoa, a zatim nastavio predstavljnjem koncept modela Manta koji je najavio novi dizajnerski pravac, konačno je stigla i do jednog serijskog modela.
Nemačka kompanija, od ove godine deo grupacije Stellantis, upravo je predstavila novu Opel Astru za 2022. godinu. Automobil koga odlikuje značajno drugačiji, upečatljivi dizajn, donosi mnogo novih tehnloških rešenja.
Šesta generacija Astre, najprodavanijeg modela u istoriji proizvođača iz Riselshajma, prvi je model nastao pod okriljem francuske Grupe PSA (odnosno Stellantisa), zbog čega ima dosta toga zajedničkog sa novim Peugeotom 308 sa kojim deli EMP2 platformu.
Spoljašnji izgled odlikuju izlomljene linije, koje se protežu duž celog automobila. Iako su u njegovom izgledu primetni elementi najnovije generacije Opelovih krosovera, upečatljivost dizajnu daju karakteristični izgled prednjih dnevnih svetala i crne maske.
Nova Astra je za 51 milimetar šira i samo 4 milimetra duža od svog prethodnika, dok je međuosovinsko rastojanje povećano za 13 milimetara. Vozilo je sada dugačko 4.374, široko 1.860 i visoko 1.470 milimetara. Nove dimenzije donele su više prostora putnicima na zadnjoj klupi, kao i prtljažnik zapremine više nego solidnih 422 litra.
Predstavljeni model prikazan je sa digitalnom komandnom tablom i centralnim ekranom infotejnment sistema, dijagonala od po 10 inča, ali su za pojedine funkcije zadržani i klasični tasteri.
Gotovo sigurno poslednju Astru koja će u ponudi imati motore sa unutrašnjim sagorevanjem, prvi put, osim klasičnog, pokretaće i hibridni pogon. Ponuda agregata počinje sa trocilindarskim turbo-benzincem od 1,2 litra, u verzijama sa 110 i 130KS. Zanimljivo je da, i pored toga što su ga mnogi proizvođači već odbacili, u ponudi ostaje dizelaš zapremine 1,5 litara sa 130 "konja".
Sve pomenute verzije pogona standardno dolaze u kombinaciji sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, dok se kao opcija može dobiti i osmostepeni automatik.
Hibridnu Astru pokreće turbo-benzinac od 1,6 litara sa 150 "konja" u kombinaciji sa elektromotorom snage 110 KS. Baterija koja ga napaja ima kapacitet od 12,4 kWh, što ovom plag-in hibridu omogućava vožnju na struju od 50 kilometara. Hibiridni sistem ima ukupnu kombinovanu snagu od 180 "konja", a biće dostupan i u snažnijoj varijanti sa 225 konjskih snaga.
Iako još uvek nije objavio cenu svog novog modela, Opel početak prodaje nove Astre najvljuje za jesen, kada će početi prijem narudžbina. Prvi primerci bi u salonima i garažama novih vlasnika terbalo da se nađu početkom 2022. godine.
Video: Naličje operacije Bugatti-Rimac: Nemci kontrolišu većinski paket hrvatske kompanije
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
TTs
Opel ne volim da vidim ni na slici!
Podelite komentar
Aha
Sve isto kao škodini modeli
Podelite komentar