Škoda počela proizvodnju nove Fabije: Bez dizelaša ovaj put!

   ≫ 
  • 3

U svojim pogonima u češkom gradu Mlada Boleslav, Škoda je počela proizvodnju četvrte generacije modela Fabia. Predstavljena pre nešto više od dva meseca, nova Fabia dolazi na novoj Volkswagenovoj MQB-A0 platformi (koju koriste i VW Polo, SEAT Ibiza i Audi A1) i znatno je unapređen u odnosu na svog prethodnika.

U opremanje pogona za proizvodnju svog drugog najpopularnijeg modela, Škoda je uložila 110 miliona evra. To ulaganje je donelo elegantniji i moderniji automobil, unapređenog komfora i veće prostranosti.

Kao ilustracija toga dovaljan je podatak da je nova Fabia dobila prtljažnik zapremina 380 litara (skoro kao Golf 8), za čak 50 veći u odnosu na prethodnika. Nešto veće dimenzije donelo je za 94 milimetara povećano međuosovinsko rastojanje, koje sada iznosi 2.564, dok je ukupna dužina automobila 4.108 milimetara (za 111 mm duži od prethodne generacije). Vizuelno, nova generacija predstavlja evoluciju prethodnika.

Enterijer odlukuje bogatija oprema, koja dizajnom podseća na Octaviju. I dok su digitalni instrumenti na ekranu dijagonale 10,25 inča jedna od opcija, novi ekran infotejnment sistema na centralnoj konzoli dolazi u tri različite verzije, u zavisnosti od paketa opreme: Swing sa displejem od 6,2 inča i četiri zvučnika, Bolera sa ekranom od 8,2 inča, Bluetooth konekcijom i surround zvukom i najviši - Amundsen, dijagonale 9 inča, sa najmodernijim aplikacijama za povezivanje.

Novu Fabiju će pokretati isključivo benzinski agregati. Osnovnu verziju pokreće trocilindarski 1.0 MPI motor sa 65 ili 80 "konja", u kombinaciji sa petostepenim manuelnim menjačem. Sledeći je 1.0 TSI Evo turbo-benzinac sa 95 ili 110 KS, koji opciono dolazi i sa sedmostepenim DSG menjačem.

Na vrhu ponude se nalazi 1,5-litarski TSI turbo-benzinac sa 150 konjskih snaga i DSG menjačem, koji Fabiji omogućava ubrzanje od 0 do 100 "na sat" za samo 7,9 sekundi i maksimalnu brzinu od 225 km/h.

Očekuje se da će osnovna verzija Škode Fabije startovati sa cenom od oko 15.000 evra.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • 🤷‍♂️

    13. jul 2021 | 13:32

    Dosli smo od fabije koja je znala da bude i ispod 10k , da osnovna verzija bude 15k jura 🤦‍♂️

  • zeljko

    13. jul 2021 | 15:23

    Kako su ih nemci preduzeli prave stvarno lepa auta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA