Evo kako možete da obavite tehnički pregled po starim cenama: Rešenje za poskupljenje!
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mata Ključik
Ne mogu da registruje tj. prođem teh. pregled sa kolima kojima se ne spušta krov. Imam nisan mikru kabrio. na kojima je kvar u elektrici jer nije meh. kvar. Ne znam gde da da to popravim jer sam zvao nisan ove servise koji su me ladno otkačili.
Vozac
Ovo je sramota za drzavu kako narod pljacka, bukvalno otima. Najskuplji tehnicki, registracija, najskuplje gorivo a najlosije. Sramota
Filip
Treba tehnicki pregled da kosta minimum 50.000 din.. Ipak je bezbednost vozila na prvom mestu.. A ko drzi tehnicki pregled ima troskove mesecno 15.000 din porez i 35.000 radnik tako da malo ce mu ostati od 3.500.000 miliona dinara mesecno...Tako da treba da poskupi jer gazda tehnickog pregleda mora čak 2 meseca da radi za nov Audi od 70.000 evra.. Nije lako ni njemu... Razumite ga...