Konačno lep BMW sa normalnim "bubrezima": Predstavljen novi kupe Serije 2
Klasičan izgled kupea, klasičan zadnji pogon, tri motora - i prednja maska kakva dolikuje rasnom bavarskom sportisti
Nastala po analogiji sa Serijom 3 i 4, BMW-ova Serija 2 je 2014. godine, prvi put, ponudila kupe i kabriolet modele na platformi Serije 1. Sedam godina kasnije, čuveni bavarski proizvođač predstavlja novu "dvojku" u kupe verziji.
Nova Serija 2, ukratko, donosi sve ono klasično i prepoznatljivo, ali na najsavremeniji način. Klasičan izgled modernog kupea izdužene siluete, sa kabinom povučenom unazad, spakovan je kompaktne dimenzije (4.537 x 1.838 x 1.390 milimetara). Automobil dolazi sa, opet klasičnim, zadnjim pogonom, ali i prednjim "bubrezima" mnogo "prijatnijim za oči" od onih kod modela Serija 3 i 4.
Kada je o pogonskim agregatima reč, nova "dvojka" dolazi u tri verzije. Osnovni model 220i pokreće turbo-benzinski motor zapremine dva litra sa 184 konjske snage i obrtnim momentom od 300Nm. Sledeći je 220d, blagi hibrid sa, takođe dvolitarskim, turbodizelašem sa 191KS i 400Nm ispod haube.
Vrh ponude, bar dok se ne pojavi M2, predstavlja M240i xDrive, najsnažnija verzija koju pokreće redni šestocilindraš od tri litra, sa 374 "konja" sirove snage i obrtnim momentom od 500Nm. Motor, od ranije poznat iz "četvorke", automobil iz mesta do 100km/h kilometara na sat ubrzava za 4,3 sekunde, dok je maksimalna brzina elektronski ograničena na 250 kilometara na sat.
Kod svih verzija za prenos je zadužen osmostepeni automatski menjač sa sportskim "Launch Control" i "Sprint" funkcijama. Tu je i elektronski zadnji diferencijal koji, prema tvrdnjama proizvođača, donosi unapređene vozne karakteristike, dok je za stabilnost odgovorno i za 51 milimetar duže međuosovinsko rastojanje, u odnosu na prethodni model.
Spoljašnost odlikuju sportski prednji i zadnju branici, veliki prednji otvori za vazduh, "mišićavi" bokovi, šestougaoni sportski izduvi i diskretan spojler na poklopcu prtljažnika. U ponudi je i opcioni "M Sport" paket opreme koji donosi naplatke od 18 inča (19 inča kod M240), podesivo sportsko upravljanje, adaptivne LED farove...
Kao što bi se ti i moglo očekivati od jednog BMW-a, instrumenti su potpuno digitalizovani (ekran dijagonale 10,2 inča), a na centralom delu prednje konzole nalazi se i veliki iDrive ekran infotejnment sistema dijagonale 12,3 inča.
Pojedini stručni mediji ocenjuju da je BMW konačno uspeo da napravi automobil koji dobro izgleda, naročito posle velike buke koja se podigla oko izgleda prednjeg dela dela, odnosno "bubrega", akutuelnih Serija 3 i 4.
Novi BMW Serije 2 će se na tržištu naći početkom 2022. godine.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ma daj
Ovo lepo?!
Podelite komentar
1111
Imao sam 2 bmw a. Jedan je jos uvek tu kao Oldtimer. Nemam nikakvih zamrki ali je sigurno da necu kupiti treci. Ima mnogo boljih auta od bmw a. U svakom slucaku ne vredi ni upola od toga koliko kosta.
Podelite komentar
Eki
Da, makar nema "dabrove zube" kao masku.
Podelite komentar