Elektromobili postaju jeftiniji, ukidaju se SUS motori, stiže poreza na zagađenje vazduha
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Majkl Džondar
Au, 50% u odnosu na 1990. Pa tad je bilo par puta manje automobila nego sad.
Podelite komentar
Map
Kad elektromobil bude mogao preci sa jednim punenjem 1000km odma ga kupujem
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Map
Model S 100D rekord: 1078 km, postigao italijanski tim. To su vrlo kontrolisani uslovi ali većina fosilaca to ne može da postigne ni pod kakvim. Najavljeni su električni koji će to moći i bez specijalnih uslova.
Podelite komentar
Battery master
@Map
Kako je teeebi dooobroooo...
Podelite komentar
Pavle
@Map
Inace, ti svaki vikend sednes i vozis bez zaustavljanja 1000 km? Ne lupetaj, molim te. Bolje proveri kada ti istice osiguranje na Puntu.
Podelite komentar
Boki
@Map
Nije problem koliko će preći, nego koliko mu treba da se napuni.
Podelite komentar
Eki
@Map
Koliko košta taj auto? Koliki je vrh trajanja baterije i koliko košta zamena iste?
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Map
@Boki: To i ja kažem. Daleko manje vremena izgubim sa električnim na punjenju nego što sam morao da se maltretiram sa fosilcima po pumpama. @Eki: Ajmo obrnuto - životni vek baterije je preko 500.000 km, preko 10 godina. Za sve to je potrebno oko 100 MWh struje. U Srbiji bi to koštalo oko 400.000 din ili €3.400. Cena samog vozila u Nemačkoj je oko €87.000 (nov). Sa strujom za 500.000 km to je €90,400. Uz jednu promenu kočnica neka izadje na oko €92.000. Za isti put sličnom fosilcu bi trebalo bar 30.000 litara goriva, što je oko €33.000. Uz nebrojeno zamena ulja, 10-20 zamena kočionih delova i koječega još ostalog to izadje na preko €40.000 (optimično!) troškova za fosilca koji, bi,.znači moralo da košta ispod €52.000 da bi se poredio sa Tesla Model S 100D. Zamena baterije? U rangu zamene fosilnog motora već sada, čak i manje.
Podelite komentar