Ova fenomenalna "mečka" stara 50 godina na stazi kida kao novi "lambo": Oldtajmer na steroidima!
Mercedesovi oldtajmeri imaju kultni status, pre svega, zbog svog izuzetnog bezvremenog dizajna i čuvene udobnosti. Međutim, ovaj primerak Mercedesa 250S, model koji nosi fabričku oznaku W108, je nešto sasvim drugačije!
Kultna limuzina originalno proizvedena 1968. godine, u radionici "restomod" tjunera Deluxe Body Werx, u Brizbejnu u Australiji, je dobila novi pogon i unutrašnjost savremenog Mercedesa C63 AMG.
Vlasnik je odlučio da zadrži originalnu nijansu crne i mnogo hromiranih elemenata koji krase spoljašnjost. Međutim, ovo nipošto nije "običan" W108, što spolja otkrivaju moderni 19-inčni naplaci sa pet kraka, AMG-ove kočione čeljusti i "S" emblem na poklopcu prtljažnika.
A ulaskom u kabinu bukvalno se seda u drugi automobil. Iza upravljača "umotanog" u alkantaru nalazi se moderna komandna tabla, a tu su i infotejnment sistem i sportska sedišta.
Svojevremeno je najsnažnija verzija modela W108 bila 280 SEL, koju je pokretao V8 motor zapremine 4,5 litara sa 197 konjskih snaga, koje je na zadnje točkove slao trostepeni automatik, prenosi Jutarnji.
Međutim, sada je za pogon zadužen moderni 4.0 V8 bi-turbo benzinac, koji na točkove isporučuje 510 "konja" i 700 Nm obrtnog momenta.
Ovaj W108 je, ustvari, još snažniji pošto mu nadograđeni sistem dovoda vazduha i prilagođena kalibracija daju ukupno 522 KS. Vlasnik ističe da obožava zbunjenost prolaznika koji ne očekuju takve performanse od jedne 50 godina stare "mečke"!
Nije pozato da li je do sada testirao ubrzanje automobila, ali originalni C63 AMG opremljen ovim motorom do "stotke" stiže za manje od 4 sekunde i razvija maksimalnu brzinu od 290 kilometara na sat.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.