Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Vuk
Čista logika, zbog visoke temperature se naduvavaju i češće treba kontrolisati pritisak?!
Mladen.
Gume pucaju zbog udarnih rupa na putevima , pneumatik kad upadne u rupu dodje do pucanja konca i platna , posle tog guma je deformisana i pravi 888 , to povećava trenje i grejanje i zbog tog puca ! U Srbiji je najlakše doduvati gume i to svako radi , drugo je na stanju loši putevi i oštećeni to vi kažite, nemojte ovde zamajavati narod sa " nedovoljnim pritiskom ,"
zorzi
Ja sam pazarijo najbolje miselinke gume.to mi preporucijo gumar u radnju zbog dobri trapovi koji imam.jer mi rendj rover star 2godini.kazu glavu cuva dobra guma i ja to postivam