Pa koja budala turira svoj auto na maksimalnom broju u leru ili vozi tako ?? Druga stvar i nov auto kada ga uteras u maksimalan broj moze da udje u iber turu i povuce ulje iz interkulera i unisti motor tj da ekspodira... tako da 3000 obrtaja je koliko toliko logicno...
Neće da registruju ljudi automobile, zato se odustalo, nema posle profita, jer zamena katalizatora košta kao i skoro polovina auta,zato iz okruzenja puno su se spremili za trajni parking..
Samim tim što su na početku hteli da mere 3x do maksimalnih obrtaja (crveno na 4500 obrt) govori o njihovoj stručnosti. To nema nikakve logike jer
99% vozača dizelaša nikada ne dotera vozilo u te obrtaje, a oni ga mere 3x. A postoje i vozila sa novijim motorima koji na leru mogu da dođu samo do 2500 obrtaja.
Na leru se i meri bar tako pise u servisnom uputstvu za volvo vozila. Kada god sam proveravao na bilo kom broju obrtaja nikada nije bilo vise 450mg/h cak i sa neispravnim egr i ili diznama i ili sa ili bez tecnosti za dpf na leru u zavisnosti od motora od 140-180.
Cela prica je bezpredmetna, samo treba da procitaju sta je neko drugi napisao.
Meni vise deluje da zele pronaci nacin da ispravan tj nov auto mora u servis.
U ovom parametru je najbitnije gorivo, ako je lose ni Sveti Petar nece pomoci
Bgd
Pa koja budala turira svoj auto na maksimalnom broju u leru ili vozi tako ?? Druga stvar i nov auto kada ga uteras u maksimalan broj moze da udje u iber turu i povuce ulje iz interkulera i unisti motor tj da ekspodira... tako da 3000 obrtaja je koliko toliko logicno...
Podelite komentar
V8
Neće da registruju ljudi automobile, zato se odustalo, nema posle profita, jer zamena katalizatora košta kao i skoro polovina auta,zato iz okruzenja puno su se spremili za trajni parking..
Podelite komentar
Iva
Ovake kao na slici trajno skloniti sa puta treba
Podelite komentar
majkan
Kakav je to auto kad ga triput isturirate do kraja i on crkne 😂😂😂 Cudni ti dizeli.Honda benzinac i turiraj dan noc danima ne mozete mu nista.
Podelite komentar
Dušan Silni
A kada dodjete na auto plac i turirate hladan auto to može, e stoci nikada ugoditi.
Podelite komentar
Ilija Č.
Samim tim što su na početku hteli da mere 3x do maksimalnih obrtaja (crveno na 4500 obrt) govori o njihovoj stručnosti. To nema nikakve logike jer 99% vozača dizelaša nikada ne dotera vozilo u te obrtaje, a oni ga mere 3x. A postoje i vozila sa novijim motorima koji na leru mogu da dođu samo do 2500 obrtaja.
Podelite komentar
Ns
@Ilija Č.
U pravu si ja 3000 nisam nikad presao a vozim 22 god.
Podelite komentar
V8
Šta ovi u stvari hoće..!?
Podelite komentar
Apachy
@V8
Videli su da ce izgubiti mnogo novca na ne registrovana vozila i zato su ublazili mere. 50k vozila,puta 25k dinara je prosta matematika
Podelite komentar
Brk
Samo golfove četvorke da izbace. To su najgori vozači a dime kao blesavi.
Podelite komentar
Ja
A kada ce to vlasnik dizelasa da turira toliko na leru strasno jedino ako je Ilija Čvorovic
Podelite komentar
Ja
Ko je ovde lud na 3000 obrtaja na starijim dizelasima pocinje crveno polje. Nije mi jasno sta je promenjeno. U Nemackoj to mere na leru.
Podelite komentar
Crni
@Ja
Na leru se i meri bar tako pise u servisnom uputstvu za volvo vozila. Kada god sam proveravao na bilo kom broju obrtaja nikada nije bilo vise 450mg/h cak i sa neispravnim egr i ili diznama i ili sa ili bez tecnosti za dpf na leru u zavisnosti od motora od 140-180. Cela prica je bezpredmetna, samo treba da procitaju sta je neko drugi napisao. Meni vise deluje da zele pronaci nacin da ispravan tj nov auto mora u servis. U ovom parametru je najbitnije gorivo, ako je lose ni Sveti Petar nece pomoci
Podelite komentar
Battery master
Sad ce on... U niskom startu je...
Podelite komentar
Roki
@Battery master
Ma nece, pa sta ti pada napamet...
Podelite komentar