Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bgd
Pa koja budala turira svoj auto na maksimalnom broju u leru ili vozi tako ?? Druga stvar i nov auto kada ga uteras u maksimalan broj moze da udje u iber turu i povuce ulje iz interkulera i unisti motor tj da ekspodira... tako da 3000 obrtaja je koliko toliko logicno...
V8
Neće da registruju ljudi automobile, zato se odustalo, nema posle profita, jer zamena katalizatora košta kao i skoro polovina auta,zato iz okruzenja puno su se spremili za trajni parking..
Iva
Ovake kao na slici trajno skloniti sa puta treba