Evropa onemogućava registrovanje starijih vozila: Da li ćemo uskoro automobile menjati kao telefone?

Komentari

  • Roki

    22. jun 2021 | 09:35

    Ocigledno si ostao na razini stojadina al za tvoju informacuju moderna nova kola idu na servis u 5-6 godina 2 do 3 puta jer je servisni interval 30 hiljada ili 2 godine sto prije nastupiti racunica je jasna isto kao i tvoje beskonacno cekanje i stalno maltretiranje gde i kako se prikopcat, koliko je jak napon, koliko ces morat cekat... Gle mozes bit tvrdoglav koliko zelis al cinjenice ne mozes promjenit kako bi ti htio da bude, nastavljas uporno da lazes kako sebe tako i ostale samo zapamti jednom za sva vremena e moj elektricni covece svatko je dovoljno pametan da zna kako je cekanje sastavni dio svakog vlasnika ev, ja natocim 1 put mesecno i izgubim 5 min idem preko hiljadu km doslovno zaboravim kad sam zadnji put tankao a ti moras svakodnevno razmisljat di ces nac slobodnu uticnicu, kao sto sam ti i napisao probao sam i ja vozit ev i zato znam sta pisem. Idem da uzivam a zam gde ces i ti, ides cekat 😂

    • 22. jun 2021 | 13:12

      Battery master

      @Roki

      A sto se ti, prijatelju, opterecujes doticnom personom? Covek ima svojih problema, frustracija, ko zna cega...? Ja sam davno rekao da mi on lici na Sanco Pansu i njegovu borbu protiv vetrenjaca. Neka zivi i uziva u svojim elektricnim zadovoljstvima... Samo ona zna kako mu je lepo...

    • 22. jun 2021 | 14:24

      Elektro-vozač

      @Roki

      @Battery master: Problema nemam. Naprotiv. Zato i imam vremena. Jeste, željan sam čistijeg i boljeg sveta za sve, ali drugi su tu borbu borili i već dobili. Što se tiče konkretno vetrenjača, iako ih ti koristiš u drugom značenju, daleko su bolje od nekih drugih stvari, tako da sam za njih, ne protiv.

  • Roki

    21. jun 2021 | 23:13

    Ja ne umisljam i ne naredujem nikom nista to je tvoj modus operandi, vreme koje tvoje auto provede na punjacu ti sta god radio je totalno nebitno stvar je u tome da to auto nije upotrebljivo a glupost sto pises da je gnjavaza skrenut na benzisku je smesna! Pa nitko ne ide tankat i onda ide kuci, normalno je da usput stanes i resis pa nastavis tamo di si krenuo jer se radi o 5min al ti to ne mozes shvatit jer jasno je da je gnjavaza vozit auto u punionicu i tamo cekat tude i svoje punjenje iz te perspektive razumem da je velika gnjavaza otic napunit auto al kad je rec o tankanju to ide glatno ako ne verujes probaj bit ce ti jasnije! Smatram da je svima jasno, gotovo svima jel, da je mnogo lakse i jenostavnije natankat i jos imas i mogucnost dosipanja iz kanistra ako bas zagusti! U svim novinama, auto magazinima i opcenito kad je rec o ev glavni nedostatak je upravo punjenje samo tebi to nije problem dakle ti si ili lazav ili fenomen! Kako ti je vec mnogo, previse puta objasnjeno (stvarno se cudim da i dalje nastavljas s lazima) cinjenicama cekanje je sastavni deo svakog vlasnika elektricnog vozila a ti samo nastavi lagat i nametat lazi!!! Sto se odrzavanja tice, vozim auto 5-6 godina to su 2 do 3 servisa i do sad srecom nikad nisam imao nekih problema ( bilo je nekih servisnih opoziva al to ima i kod ev) tako da u tih par godina ne smatram nikakav napor 2 ili 3 servisa...

    • 22. jun 2021 | 01:47

      Elektro-vozač

      @Roki

      Jao, Roki, pa opet grešiš a taman je izgledalo kao da počinješ da razumeš. Auto koji je priključen na punjač se mnogo brže da otkačiti od istog i vožnja nastaviti nego fosilac od pumpe, a pritom nema ono "redovno održavanje" koje stvarno čini fosilce bar privremeno neupotrebljivim. Za 5-6 godina imaš bar 5-6 servisa, ne 2-3, i to samo redovnih i ako malo voziš. O opozivima i stvarima nevezanim za pogon ne pričam ni ja. Ja sam živeo decenijama sa fosilcima pa vrlo dobro poznajem koliko je taj život mazohistički. EV nemam celu deceniju ali se približava. Znači, "probao" sam ove tehnologije mnogo više nego što si ti "omirisao" EV (zapravo i ne možeš, nema šta tu da smrdi). Ja uživam u životu, vozim više nego ikada sa fosilcima a imam daleko manje maltretiranja i više vremena. Vodio sam evidenciju svih svojih troškova dok sam vozio fosilce pa dobro znam koliko su neisplativi u odnosu na EV. Dakle, ja sam probao i jedno drugo. Ajde sada i ti, nađi valjan auto sa tehnologijom iz ovog veka pa probaj malo više.

    • 22. jun 2021 | 07:56

      Battery Master

      @Roki

      Ko je tebe upoznao, ni pakao mu nece tesko pasti...

  • Перагеније

    21. jun 2021 | 19:30

    "uskoro automobile menjati kao telefone?" - МА не, брате, возићемо телефоне...

  • Krdtaš

    21. jun 2021 | 19:03

    To bi trebalo da važi i za politicare .posle 4 godine u politici da vise nema pravo da se bavi istom.

  • Roki

    21. jun 2021 | 13:56

    Ti jednostavno nemas izbora nakin duge viznje MORAS cekat da se baterije napune a meni i ako je auto na rezervi stignem na pumpu i resim stvar za manje od 5min, ti izgleda da si vozio samo stojadina u nekom selu gde nema pumpi al u celom civiliziranom svet pumpi ima doslovno da biras ja od kad pamtim nisam bio duze na pumpi od 10 min i to je max inace je cca 5min! Sto se tice odrzavanja jos je daleko isplativije a ja nista ne cekam moj mehanicar dode s zamenskim autom uzme moj i kasni vrati moj i uzme zamenski i to jednom u dije godine i opet je i brze i lakse nego kacit se na svaku uticnicu i strahovat kad ce stat i ostat bez struje jel hladno jesu baterije u dobrom stanju i kakvo je uopce zdravlje baterije... Svaka tvoja nova laz govori kakav si primitivac i koliko razumes svet oko sebe, jos imas vremena resi se te prezahtevne, opasne i nadasve preskupe igracke bit ce ti mnogo lakse da ne moras vise da lazes ni sebe ni druge nakon sto si bacii toliki novac a kao nisi se debelo zaj...

    • 21. jun 2021 | 14:28

      Elektro-vozač

      @Roki

      Prestani da umišljaš da ti meni možeš narediti na čekam. To što bi to voleo da ja čekam ne znači da ja to moram da radim. Naprotiv. Ja ne čekam. Drugo, dok samo točenje možda i može da traje 5 minuta, cela tragikomedija oko skretanja sa svog puta/života, čekanja u redovima, samog točenja pa onda još i plaćanja za tu muku i vraćanja nazad u svoj život traje duže. Ja imam pumpu u komšiluku i pratio sam koliko mi vremena odlazi na to: najmanje 10 minuta, nekad 20, oko 15 u proseku. Meni toliko vremena ode na punjenje za 6 meseci do godinu dana jer se sve radi samo. O isplativosti i čistoći "održavanja" (budi iskren: popravki redovnih kvarova) potraži bolje podatke, imaš pogrešne. Ja mnogo manje strahujem da ću ostati bez struje nego be goriva. Zapravo, za gorivo znamo da ga neće biti a struju svako može da napravi. Na kraju krajeva, "ne daj Bože da se ikada ikome to desi", struju možemo napraviti i goriva i voziti efikasnije nego fosilci sa istim tim gorivom. Gorivo od struje? Može i to ali daleko teže, skuplje, prljavije i nemoguće u domaćoj radinosti. Ja sa mojom "igračkom" uživam kako i pripada, kako nikada nije moguće sa fosilnim školpocijama.

  • Roki

    21. jun 2021 | 13:47

    Sta je elektricni krenuli te minusi nesto?

    • 21. jun 2021 | 20:13

      Elektro-vozač

      @Roki

      Svaki dan! Odlični su! Elektroni kad ih malo pomeriš čine čuda. Inače, niko nije promenio svet tako što je mislio isto kao većina. Naprotiv.

  • Roki

    21. jun 2021 | 09:20

    Lazes, ajde ovako vratio si se s duge voznje i baterija ti je prazna i moras auto stavit punit, ti znaci ne cekas al ako si tek stavo auto punit i dete ti je palo i udarilo se i moras hitno do bolnice s cim ces ic s praznim baterijama? Dakle moras cekat punjenje, gorivo se stavi za doslovno 5 min, benzinskih ima na svakom cosku tako da nikad nisu prekrcane. Znam da ti ni ovo neces ni shvatit ni prihvatit al to je tako, ti koji stalno spominjes istinu pocni je i prihvacat takvom kakva je ne tjeraj neku svoju laz pod istinu pa nitko nije glup da poveruje u tvoje gluposti!!! Sto se tice samog punjenja to je puno veca gnjavaza od tankanja a ozlojadenih vlasnika ima poprilicno ako ne verujes, poseti internet ima svedocanstava koliko zelis! Svi oni koji nemaju mogućnost punit kuci i na poslu prisiljeni su cekat punjenje i svoje i tude...

    • 21. jun 2021 | 13:38

      Elektro-vozač

      @Roki

      Za početak, nikada nisam dozvolio ni da mi rezervoar presuši do te mere niti da mi se baterija isprazni. Uvek sam imao dovoljno za te stvari. Drugo, da se tebi isto to desi, ti bi ili morao trčati sa kanisterom do pumpe za možda čekati na red, točiti, plaćati, tegliti nazad isti. To bi trajalo duže nego meni dopuna koliko mi je dovoljno do bilo koje od nekoliko bolnica. Ajmo dalje - iskopao su malo verovatnu situaciju za bilo koju tehnologiju i, otprilike jedinu za EV. Sa fosilcima imaš daleko goru priču sa "jao počeo sam sa menjam ulje / filtere / kočnice / svećice / kaiševe ili lance / sonde / katalizatore / ...". Ti su samo one stvari za koje je narod nabeđen da je tzv "redovno održavanje" (a ustvari znači "česte popravke unapred jer je već opasno). Taksisti, npr., takve stvari vide nedeljno i mesečno, npr. Sa EV toga, niti bilo čega sličnog NEMA. Pritom većina ljudi te stvari ne radi (i nema ni uslova da radi) sama, pa još mora da odvozi auto u servis... a i kada rade sami ima drugih komplikacija. Pritom, evo ti i najkonkretniji odgovor - imam i dobre prijatelje, komšije, taksi i Uber, svi sa električnim kolima, pa i hitnu pomoć ako zatreba. Što se više koprcaš sa fosilcem to se više ukopavaš. Očajni su. Žalosni.

  • Boban

    21. jun 2021 | 08:54

    Zašto u srbiji novija vozila koja zagađuju manje plaćaju carinu skuplje nago starija vozila. Taj primer je da vozilo proizveden 2012 košta carina 1800eur a vozilo 2007 košta 970eur

  • Dr

    20. jun 2021 | 23:16

    A kad su nas trovali bombama nisu zagadjivali vazduh Samo nek oni menjaju auta nama su dobre i krsine a vazduh ne zna gde je početak a gde kraj EU.

  • Roki

    20. jun 2021 | 21:35

    I tebi je svakako potrebno lecenje, o cemu ti bulaznis pa i ev zagaduju i prilikom proizvodnje i kasnije koristeci elektricnu energiju koja dolazi na isto tako prljav nacin... Pametnije bi ti bilo da sebi nades neku zanimaciju a ne da lazese i izmisljas koje kakve gluposti, el auto od pre 100 godina da je valjao opstao bi nit je taj valjao nit ovaj danas valja bar ne jos s mnogo mana a najveca je cekanje punjenja!

    • 21. jun 2021 | 02:01

      Elektro-vozač

      @Roki

      Sve zagađuje, pa i EV. Nikada nisam tvrdio suprotno. Ali je opšte poznato (mada, očigledno, ne svima) da EV zagađuju ukupno MANJE nego fosilci za istu upotrebu. Meni je lako. Ja ne moram da izmišljam ništa pa mogu da se bavim i zanimacijama i ukazivanjem na zavlačenja i zamućivanja istine naftnih simpatizera. Ja. e krekoh da bi taj auto od pre 100 godina valjao danas već da bi bio čistiji. Nije isto. Bezuspešno pokušavaš da kriviš istinu kao i ovi što pomenuh. Čekanja sa EV ima DALEKO manje nego sa fosilcima. I to objasnih više puta. Poenta je da se proba ceo stil života a ne da se bolesne navike sa fosilcima presele na EV. Ne, ne morate EV da titrate kao fosilce. To su mašine koje služe vama a ne obrnuto.

  • Elektro-vozač

    20. jun 2021 | 20:33

    Ne slažem se sa ovako postavljenim pravilima. Treba uvesti kontrolu štete i štetočina ali na neposredan način a ne "unaokolo". Nije problem starost automobila ili modela ili modela. Recimo postoje električna kola od pre ~100 godina koja su čistija od najčistijih fosilaca koji tek izađu iz fabrike. Što se mene tiče neka vozi šta god ko hoće dok je ispravno i dok uredno plaća za štetu (svih vrsta) koju čini, pa nek to uključuje i fosilne mazohiste. To je način da sve bude i čisto i da sve bude na broju, pa i ekonomija. Naravno, ni ovo neće odgovarati fosilnim simpatizerima koji žele da nastave da zagađuju na grbači (svih) ostalih, bilo da su to profiterski ili mazohistički razlozi, ali za njih jedino treba naći lečenje.

  • Sascha

    20. jun 2021 | 18:34

    Eto jos krseva u Srbiji

  • Mad Max

    20. jun 2021 | 18:09

    E ima da vozim srari gvozdeni auto sa 4 brzine i nanuelnim menjačem i nikada neću da ga registrujem niti da srajem patroli,niiikaaadaaa!!!!!

    • 21. jun 2021 | 14:13

      Oni

      @Mad Max

      Tada ces samo moci pobrdima da ga vozis gde nema kontrole

  • sasa

    20. jun 2021 | 17:50

    euro 5 i euro 6 su skoro isti. euro 2 sa plinom ispunjava euro 5. ali proizvodjacima se vise isplati da kupujete nova kola , drzavi takodje , nego sto se brinu o ekologiji.

  • SS

    20. jun 2021 | 17:40

    ..... e kad bi mogli da ih izvezete van planete bilo bi super....ovako u manje razvijene zemlje a posle ih kritikujete kako ne obracaju paznju na zagadjenost.... vrlo podmuklo !!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA