Bugatti definitivno postaje hrvatski, a evo i kako

 
 
 ≫ 
  • 0

Bugatti je slavno ime automobilske istorije, ali je i maloserijski proizvođač u tranziciji sa SUS motora na električni pogon, u čemu mu Rimac može biti od velike pomoći...

Poslednjih meseci dosta se pisalo o poslovnoj "kombinatorici" u okviru grupe Volkswagen i saradanji Porschea sa hrvarskom kompanijom Rimac Automobili, koja bi trebalo da postane (većinski) vlasnik Bugattija.

Tom temom se ovih dana bavio nemački Manager Magazin, koji donosi najavu onoga što bi trebalo da se desi sa čuvenim francuskim proizvođačem hipersportskih automobila, u okviru Volkswagen grupe.

Bugattija bi, prema pisanju tog mesečnika, prvo trebalo da preuzme Porsche, a potom će to vlasništvo postati deo zajedničke kompanije koju će štutgartski proizvođač osnovati sa Rimac Automobilima.

Porsche će biti vlasnik 45 odsto nove kompanije, dok će Rimac imati udeo od 55 procenata. Porsche je već, inače, vlasnik 24 odsto udela u Rimac Automobilima, podseća Revija HAK.

Bugatti je, naravno, slavno ime automobilske industrije i istorije automobilizma uopšte, ali je u isto vreme reč o maloserijskom proizvođaču u tranziciji sa benzinskog na električni pogon, u čemu Rimac može da mu bude od velike pomoći. Kompletan posao bi trebalo da bude finalizovan u jesenjim mesecima.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA