Da li je sitna ogrebotina dovoljna da auto ne prođe tehnički? Sve zavisi od majstora...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dragan Petrovic
Dokle vise izivljavanja nad ljudima...ovo je sramota velika,sa razlogom da se podigne cena...pljacka kao one cuvene takse na luksuz...
Boki
Kontrolor, ondosno osoba koja procenjuje ispravnost mora da prođe određenu obuku, da zna da proceni šta je rizik po bezbednost. Osnovne stvari se moraju proveriti, ne može se kontrilisati baš svaka sitnica. Za neke prostije stvari mora postojati i odgovornost vlasnika bez obzira što auto prolazi tehnički.
Vuk
90% automobila se u Srbiji ne bi moglo registrovati?!