I Nemci za zabranu benzinaca i dizelaša: Velika prekretnica najveće evropske automobilske sile?
Ograničenja emisije ugljen-dioksida pojačavaju pritisak na proizvođače automobila da uvedu klimatski prihvatljivija vozila na baterije ili na vodonične ćelije...
Među sve češćim najavama uvođenja novog Euro 7 standarda za emisije izduvnih gasova, kao i ograničenja i zabrane prodaje automobila sa pogonom na fosilna goriva, stekao se utisak da se Nemačka drži po strani.
Naime, do sada se smatralo da je, kao zemlja izuzetno razvijene automobilske industrije, Nemačka biti neka vrsta brane bržem prodoru električnih automobila, budući da su se nemački proizvođači do sada dominantno oslanjali na benzinske i dizel motore za pogon najtraženijih, srednjih i velikih, SUV modela.
Izgleda, međutim, da sada i u Nemačkoj dolazi do promena, budući da je sada ta zemlja počela da lobira kod Evropske komisije za postavljanje strožih ciljeva za zaštitu klime, koji se odnose na automobilsku i vazduhoplovnu industriju, piše Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung.
Zvanični Berlin je Evropskoj uniji, navodno, uputio dokument kojim se traže stroža ograničenja voznog parka do 2030. godine. Još uvek nije jasno šta bi to trebalo da znači, ali se pretpostavlja da je možda baš tih devet godina period koji nemačkoj auto-industriji ostavlja prostor da se maksimalno pripremi izvrši potpunu tranziciju na električna vozila.
Ograničenja emisije ugljen-dioksida pojačavaju pritisak na proizvođače automobila da uvedu klimatski prihvatljivija vozila na baterije ili na vodonične ćelije, tvrde nemački zvaničnici, prenosi Revija HAK. Oni kažu da bi ta odluka mogla da poboljša izvozne mogućnosti i ojača konkurentnost proizvođača iz EU.
Izgleda da su Nemci shvatili da na početku nove tržišne utakmice treba zauzeti dobru poziciju, budući da "električna konkurencija" postaje je sve brojnija.
Primera radi, britanski MG koji je sada u vlasništvu kineskog SAIC-a, na evropskom tržištu prodaje dva svoja modela, električni SUV i jedan plug-in hibird. Baš taj električni SUV ostvaruje veoma dobre prodajne rezultate, pa se tako trenutno u Evropi prodaje više automobila sa znakom MG nego Alfa Romeo.
(Telegra.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
А
Сиротиња да се врати на запрегу...
Podelite komentar
Sibin
Hoce na silu da nam uguraju to smece ma baterije!!!
Podelite komentar
Boki
Više sam i ja sluđen tim odlukama i zabranama. Neka budu funkcionalni automobili, neka idu na šta hoće...
Podelite komentar