Bicikl po zakonu mora da ima upaljeno jedno belo svetlo na prednjoj strani i jedno crveno svetlo na zadnjoj strani, prilikom kretanja noću i u uslovima smanjene vidljivosti...
Lično nosim kacigu kad god mogu, i tako i decu vaspitavam...kada će doći do pada i čijom krivicom nije bitno, ali kaciga će zaštititi glavu od povreda!!
Biciklisti u saobraćaju zajedno sa vozilima, uvek je rizično i priča Okanovića o vidljivosti je samo fraza (kao i većina njegovih inicijativa nažalost), ako neko ne vidi osvetljen bicikl to ej zbog nepažnje, a ne zbog svetloodbojnog prluka i sl...pa vozači ne vide drugo vozilo koje ima stop svetla pa se zakucaju u njega, u kamion, u autobus...sigurno nije do vidljivosti.
Širenje mreže biciklističkih staza je svakako rešenje, ali treba pomenuti da se moraju i biciklisti edukovati, el.bicikle postižu velike brzine za staze, a voze se kao regularni bicikli, i mogu naneti ozbilje povrede u slučaju udesa (slično se ponašaju i pojedinci koji bi kroz gužvu da prođu sa 40 km/h)!
Radimo an edukaciji biciklista i širenju biciklističkih staza, kako bi razdvojili bicikle od automobila gde god je moguće!
Imajući u vidu opštu korist po zdravlje ljudi i ekologiju, biciklisti treba da budu privilegovana grupa i treba ih osloboditi od svega što može kako bi se ljudi podstakli na takav vid prevoza. Inače upotreba opreme je preporuka, ali to je jedna od mnogih stavki koje komplikuju život. Ljudi su zeljni slobode čak i po ceni nekog rizika.
Kacigu nosim zbog svoje bezbednosti, a ne zato što Zakon kaže da mora ili ne. Jednom mi je glavu sačuvala. Naravno da je drugi bio kriv, ali glava to ne zna. Nju čuva kaciga.
eeeeeeeeeee
Pa sta mislite zasto se nosi kaciga zbog zakona ili vase bezbednosti, razmisljajte ljudi ne terajte inat sami sebi, posle kukate
Podelite komentar
Saobracajac
Ma napravite vi sto više biciklističke staze, to je budućnost..
Podelite komentar
Grunfajlo
Lično nosim kacigu kad god mogu, i tako i decu vaspitavam...kada će doći do pada i čijom krivicom nije bitno, ali kaciga će zaštititi glavu od povreda!! Biciklisti u saobraćaju zajedno sa vozilima, uvek je rizično i priča Okanovića o vidljivosti je samo fraza (kao i većina njegovih inicijativa nažalost), ako neko ne vidi osvetljen bicikl to ej zbog nepažnje, a ne zbog svetloodbojnog prluka i sl...pa vozači ne vide drugo vozilo koje ima stop svetla pa se zakucaju u njega, u kamion, u autobus...sigurno nije do vidljivosti. Širenje mreže biciklističkih staza je svakako rešenje, ali treba pomenuti da se moraju i biciklisti edukovati, el.bicikle postižu velike brzine za staze, a voze se kao regularni bicikli, i mogu naneti ozbilje povrede u slučaju udesa (slično se ponašaju i pojedinci koji bi kroz gužvu da prođu sa 40 km/h)! Radimo an edukaciji biciklista i širenju biciklističkih staza, kako bi razdvojili bicikle od automobila gde god je moguće!
Podelite komentar
Kontraš
Imajući u vidu opštu korist po zdravlje ljudi i ekologiju, biciklisti treba da budu privilegovana grupa i treba ih osloboditi od svega što može kako bi se ljudi podstakli na takav vid prevoza. Inače upotreba opreme je preporuka, ali to je jedna od mnogih stavki koje komplikuju život. Ljudi su zeljni slobode čak i po ceni nekog rizika.
Podelite komentar
blingaro
Kacigu nosim zbog svoje bezbednosti, a ne zato što Zakon kaže da mora ili ne. Jednom mi je glavu sačuvala. Naravno da je drugi bio kriv, ali glava to ne zna. Nju čuva kaciga.
Podelite komentar
eeeeeeeeeee
@blingaro
Ti sam sebi uskaces u rupu sa ovom izjavom
Podelite komentar