Zašto biciklisti ne žele kacige i žute prsluke?
Bicikl po zakonu mora da ima upaljeno jedno belo svetlo na prednjoj strani i jedno crveno svetlo na zadnjoj strani, prilikom kretanja noću i u uslovima smanjene vidljivosti...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
eeeeeeeeeee
Pa sta mislite zasto se nosi kaciga zbog zakona ili vase bezbednosti, razmisljajte ljudi ne terajte inat sami sebi, posle kukate
Saobracajac
Ma napravite vi sto više biciklističke staze, to je budućnost..
Grunfajlo
Lično nosim kacigu kad god mogu, i tako i decu vaspitavam...kada će doći do pada i čijom krivicom nije bitno, ali kaciga će zaštititi glavu od povreda!! Biciklisti u saobraćaju zajedno sa vozilima, uvek je rizično i priča Okanovića o vidljivosti je samo fraza (kao i većina njegovih inicijativa nažalost), ako neko ne vidi osvetljen bicikl to ej zbog nepažnje, a ne zbog svetloodbojnog prluka i sl...pa vozači ne vide drugo vozilo koje ima stop svetla pa se zakucaju u njega, u kamion, u autobus...sigurno nije do vidljivosti. Širenje mreže biciklističkih staza je svakako rešenje, ali treba pomenuti da se moraju i biciklisti edukovati, el.bicikle postižu velike brzine za staze, a voze se kao regularni bicikli, i mogu naneti ozbilje povrede u slučaju udesa (slično se ponašaju i pojedinci koji bi kroz gužvu da prođu sa 40 km/h)! Radimo an edukaciji biciklista i širenju biciklističkih staza, kako bi razdvojili bicikle od automobila gde god je moguće!