Poznate izmene propisa od kojih je zavisila sudbina mnogih vozila: Šta se odlaže, a šta važi odmah

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika XY
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    09. jun 2021 | 16:43

    Vlasnici mopeda i skutera opet žrtva pravilnika kao da Tomos može ići 200 na sat. Ali postoji rešenje, opremiti tehničke pregelde valjcima za mopede i bez iakave posebne papirologije testirati svaki moped pri registraciji. Ne verujem da takav uređaj može kostati nenormalno. A vlasnici problem mogu rešiti redukcijom prenosa ili limiterom broja obrtaja. Neki imaju fabrički neki nemaju, ali se može ugraditi. Sve u svemu treba da bude po zakonu, ali ne treba kompliovati...

  • Marko Jankovic

    09. jun 2021 | 11:25

    Ja sam sada zvao Ljermontovu pitao kazu da je snazi jos uvek zakon o proveri ovalnosti kocnica, juce sam se opekao na Tehnickom a nisam znao da postoje tehnicki pregledi koji to jos ne rade, inace bih isao tamo. Sada moram na 35.000 din registracije da platim popravku prednjih diskov 17.000din da bih prosao tehnicki jer su me zaveli kao neispravno vozilo. Dobro se raspitajte prvo a ne kao ja..

  • Prle

    09. jun 2021 | 10:25

    Mi smo jedina zemlja u Evropu gde ne kontrolišu izduvne gasove, čak i indijanci imaju katalizatore. Od sutra vozim na lož ulje a još danas skidam DPF filter, em manje troši ,em bolje vuče a za one iza mene baš me briga.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA