Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Dak
U Srbiji sa ovakvim gorivom ni par godina stari automobili nemaju idpravan katalizator.Cista pljacka.
Dak
Katastrofa.Toplane na ugalj,gradski prevoz uzas,kamioni,gradj.masine a oni se uhvatili za narod koji 90% ima takve automobile.Kome je ispravan katalizator u Srbiji?Najlakse je tako vladati ali pokusao jedan pa nije lepo zavrsio.
Apachy
Treba poceti od gradskog prevoza i gradjevinskih firmi. Vecina gradjana odzava svoje automobile jer za novo i mladje nemaju ali ima i onih koje zadole za sve.