Evo, moj auto je star 16 godina, dizel kome je izvađen katalizator iznutra, spolja se vidi kao da ima. Bio sam na tehničkom koji je rađen po novim kriterijumima (koji još nisu u primeni). Auto je prošao tehnički čak i kada bi se računalo to što je uvezen 2019, proizveden 2004. Fabrički je predviđen nivo dimnosti 2,35, a on je imao 1,50 što je granica za Euro 5 vozila kod nas, a on je Euro 3. Diskovi su pred zamenu, pritom sam imao i problem sa zadnjim kočnicama koje su se pokvarile pred sam tehnički, pa su samo sklepane da se odradi pregled, sutradan je bukvalno otišao na poplavku. I to je prošao, ovalnost u granicama normale. Dakle razloga za neku preveliku brigu nema...
Kako ce meriti izduvne gasove automobilu kome je ugradjen plin i vozi se na plin a fabricki nije bio ni predvidjen za plin,nije ispravno meriti ga na benzin a auto se samo pali na benzin.Automobilski lobi cini svoje.Neka dokazu kako auto sa supljim pragovima ili rdje na karoseriji uticu na bezbednost.Nijedan auto na svetu posle 200.000 km ne moze imati istu kolicinu izduvnih gasova kao sto ima takav nov auto.Ni ovalnost kocnica,ni rdja auta ne uticu u velikoj meri na bezbednost.Neka izvuku izveštaj zbog cega su vecina saobraćajnih nesreća pa to neka isprave.Sve je pod izgovorom stetnosti gasova,pa neka sva vozila koja su presla 200.000 km budu na gas,bez benzina,eto drasticnog smanjena zagadjenja.Samo nameti da bi drzava punila svoj budžet.Drzava postoji zbog naroda a ne obrnuto.Kad su postojali automobili na vodonik,to nije odgovaralo naftnim kompanijama,a sad kad se prelazi na litijum,uvodice se novotarije.Drzava mora sluziti narod,odrediti koji automobili mogu da se uvoze, a ostali da se voze al da budu ispravni naspram svojih godina,bezbednost je u nasim glavama a ne u kočnicama.
A zasto se u Srbiji placa porez na vozila mladja od 20 god tzv porez na luksuz ? Dali je luksuz voziti vozilo staro 20 god koje po ovim kriterijumima ni tehnicki ne moze da prodje ? Ovo je dobro za mnogo toga, ovakve stvari ce jedino uspavani narod probuditi da se ujedini i ubrzo resi sve ovo.
Odlično treba malo i da poskupi registracija baš je jeftina, treba uvesti i pravilo prve bračne noći i obavezan kuluk a to bi privuklo i strane investitore
Ovom porukom je receno mnogo vise nego sto je napisano. Koliko smo siromasni da narod misli da se sa 1000 eura moze bahatiti, a to je trecina plate u zapadnoj evropi.
Boki
Evo, moj auto je star 16 godina, dizel kome je izvađen katalizator iznutra, spolja se vidi kao da ima. Bio sam na tehničkom koji je rađen po novim kriterijumima (koji još nisu u primeni). Auto je prošao tehnički čak i kada bi se računalo to što je uvezen 2019, proizveden 2004. Fabrički je predviđen nivo dimnosti 2,35, a on je imao 1,50 što je granica za Euro 5 vozila kod nas, a on je Euro 3. Diskovi su pred zamenu, pritom sam imao i problem sa zadnjim kočnicama koje su se pokvarile pred sam tehnički, pa su samo sklepane da se odradi pregled, sutradan je bukvalno otišao na poplavku. I to je prošao, ovalnost u granicama normale. Dakle razloga za neku preveliku brigu nema...
Podelite komentar
A. P
Bilo kako bilo, ali svaki motor usisava slabija pali i izduvava.
Podelite komentar
Kalimero
Kako ce meriti izduvne gasove automobilu kome je ugradjen plin i vozi se na plin a fabricki nije bio ni predvidjen za plin,nije ispravno meriti ga na benzin a auto se samo pali na benzin.Automobilski lobi cini svoje.Neka dokazu kako auto sa supljim pragovima ili rdje na karoseriji uticu na bezbednost.Nijedan auto na svetu posle 200.000 km ne moze imati istu kolicinu izduvnih gasova kao sto ima takav nov auto.Ni ovalnost kocnica,ni rdja auta ne uticu u velikoj meri na bezbednost.Neka izvuku izveštaj zbog cega su vecina saobraćajnih nesreća pa to neka isprave.Sve je pod izgovorom stetnosti gasova,pa neka sva vozila koja su presla 200.000 km budu na gas,bez benzina,eto drasticnog smanjena zagadjenja.Samo nameti da bi drzava punila svoj budžet.Drzava postoji zbog naroda a ne obrnuto.Kad su postojali automobili na vodonik,to nije odgovaralo naftnim kompanijama,a sad kad se prelazi na litijum,uvodice se novotarije.Drzava mora sluziti narod,odrediti koji automobili mogu da se uvoze, a ostali da se voze al da budu ispravni naspram svojih godina,bezbednost je u nasim glavama a ne u kočnicama.
Podelite komentar
TTs
Skinite porez "na luksuz" za vozila preko 2000 kubika bolje nego sto izmisljate gluposti da bi narodu izvukli jos koji dinar iz ovog plitkog dzepa!!!
Podelite komentar
Srdjan
A zasto se u Srbiji placa porez na vozila mladja od 20 god tzv porez na luksuz ? Dali je luksuz voziti vozilo staro 20 god koje po ovim kriterijumima ni tehnicki ne moze da prodje ? Ovo je dobro za mnogo toga, ovakve stvari ce jedino uspavani narod probuditi da se ujedini i ubrzo resi sve ovo.
Podelite komentar
Hhhaaaaaaa
Ovalnost kocnica , pa ako auto prodje valjce ucemu je problem niko sublerom nemeri kocnice.
Podelite komentar
Djuka
Odlično treba malo i da poskupi registracija baš je jeftina, treba uvesti i pravilo prve bračne noći i obavezan kuluk a to bi privuklo i strane investitore
Podelite komentar
Aha
Videcemo kada se sirotinja pobuni,pa nemaju svi platu 1000 eura u Srbiji da se bahate,zivi bili pa videli
Podelite komentar
Srdjan
@Aha
Ovom porukom je receno mnogo vise nego sto je napisano. Koliko smo siromasni da narod misli da se sa 1000 eura moze bahatiti, a to je trecina plate u zapadnoj evropi.
Podelite komentar
anonimus
Auto ce da ide na staro gvozdje, a ja u taksi ili autorent.
Podelite komentar
dragan
Samo u bednoj srb svake god reg i teh u Australiji ništa od toga ako ti je auto neispravno sam ideš kod majstora i to je to
Podelite komentar
Iskreno
@dragan
Tako je,popravka i cao
Podelite komentar
Vanja
Sto bre izmisljaju. Nek primene nemacki TUV uz odredjene olaksice s obzirom na stanje u zemlji.
Podelite komentar
Marko
Vozila na plin Lpg trebaju biti oslobodjena Eko Testa kao u svim normalnim državama.
Podelite komentar
Vozila na plin
@Marko
Te pokretne bombe bi ja sklonio sa ulice.
Podelite komentar
Peca
Kako li ce vozila GSP-a da prodju tehnicki🤔
Podelite komentar
Boki
@Peca
Mene zanima kako skupljaci sekundarnih sirovina prolaze tehnicki
Podelite komentar
Svi
@Peca
Drzava moze sve.
Podelite komentar
Crnogorac
Meni je ferrari na bg table,kad god radim tehnicki ne znaju da ga upale
Podelite komentar
Piroman
@Crnogorac
Sledeći put kad budeš išao na tehnički zovi mene ja ću im pomoći.
Podelite komentar
Veteran
@Crnogorac
Jel ima neko u Cg da vozi ford fokus!?
Podelite komentar
Map
Do tog datuma će to biti promenjeno i ostajemo na starom
Podelite komentar
Nenad
Golf 2 je zakon das mu gas a on cufka li cufka kao lokomotiva 😂😂😂
Podelite komentar
Oki
Dajte vi nemačku i švajcarsku platu pa može i zakon.....
Podelite komentar
Miroslav
@Oki
Moze drug dacemo ti nnemacku platu ali rado vreme 9 sati i da placas stan 1200 eura plus rezije i ako ti nije dosta para jos da radis prekovremeno .
Podelite komentar
Gogi D
@Oki
Dodji,,, probaj.... ali više od 1000,1200e....nećeš imati.... neznaš jezik,,, nemaš školu....
Podelite komentar
Dragan
@Oki
Pa dodji brate u Srbiju sto se mucis tamo u nemackoj
Podelite komentar
Simke
@Oki
Miroslave ne lupetaj jer ispade da ste samo eto vi gastosi vredni. i u Srbiji ima nas koji radimo i koji se ne bojimo rada.
Podelite komentar
V8
Brzo će se ti vratiti na staro, čim 50% ne prodje tehnički zbog auspuha..
Podelite komentar