Još mesec dana do primene novog pravilnika o tehničkim pregledima: Koji auto prolazi, a koji pada?

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Marko
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    07. jun 2021 | 22:10

    Evo, moj auto je star 16 godina, dizel kome je izvađen katalizator iznutra, spolja se vidi kao da ima. Bio sam na tehničkom koji je rađen po novim kriterijumima (koji još nisu u primeni). Auto je prošao tehnički čak i kada bi se računalo to što je uvezen 2019, proizveden 2004. Fabrički je predviđen nivo dimnosti 2,35, a on je imao 1,50 što je granica za Euro 5 vozila kod nas, a on je Euro 3. Diskovi su pred zamenu, pritom sam imao i problem sa zadnjim kočnicama koje su se pokvarile pred sam tehnički, pa su samo sklepane da se odradi pregled, sutradan je bukvalno otišao na poplavku. I to je prošao, ovalnost u granicama normale. Dakle razloga za neku preveliku brigu nema...

  • A. P

    07. jun 2021 | 11:42

    Bilo kako bilo, ali svaki motor usisava slabija pali i izduvava.

  • Kalimero

    06. jun 2021 | 18:57

    Kako ce meriti izduvne gasove automobilu kome je ugradjen plin i vozi se na plin a fabricki nije bio ni predvidjen za plin,nije ispravno meriti ga na benzin a auto se samo pali na benzin.Automobilski lobi cini svoje.Neka dokazu kako auto sa supljim pragovima ili rdje na karoseriji uticu na bezbednost.Nijedan auto na svetu posle 200.000 km ne moze imati istu kolicinu izduvnih gasova kao sto ima takav nov auto.Ni ovalnost kocnica,ni rdja auta ne uticu u velikoj meri na bezbednost.Neka izvuku izveštaj zbog cega su vecina saobraćajnih nesreća pa to neka isprave.Sve je pod izgovorom stetnosti gasova,pa neka sva vozila koja su presla 200.000 km budu na gas,bez benzina,eto drasticnog smanjena zagadjenja.Samo nameti da bi drzava punila svoj budžet.Drzava postoji zbog naroda a ne obrnuto.Kad su postojali automobili na vodonik,to nije odgovaralo naftnim kompanijama,a sad kad se prelazi na litijum,uvodice se novotarije.Drzava mora sluziti narod,odrediti koji automobili mogu da se uvoze, a ostali da se voze al da budu ispravni naspram svojih godina,bezbednost je u nasim glavama a ne u kočnicama.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA