Zašto je ovaj lik ostao zaglavljen u pesku i koja je razlika između 4x4 i pogona na sve točkove?

 

Komentari

  • Xide

    4. jun 2021 | 23:21

    NAJGLUPLJA prica svih vremena na Internetu definitivno.

  • Boki

    4. jun 2021 | 15:32

    Po meni je objašnjenje izmišljanje tople vode. Svaki pogon koji omogućava pun prenos sange na svakom točku pojedinačno je 4x4 kako god da ga neko zove, a ovaj BMW upravo to može. Da li on ima blokadu diferencijala, automatsko uključivanje ili elektronski raspored obrtnog momenta potpuno je nevažno. 4x4 nije automobil koji ne može da isporuči celokupnu snagu na jednu osovinu. Neki hibiridi imaju slabi elektromotor na jednoj osovini, dok je obično prednji pogon sa punom snagom. Ovo nije 4x4 zato što je druga osovina samo pomoćna i ne može da povuče vozilo kao što to može glavna.

  • Elektro-vozač

    4. jun 2021 | 13:18

    Marketinški trikovi i gluposti. Pogon na sve točkove znači isto što i pogon na sva četiri točka ako vozilo ima četiri točka ("sva"). Ni jedno ni drugo ne opisuje kakav je taj pogon. Jezik je tu jasan a marketinška imena zabrljana, te nepotpuna, nejasna. 4x4 je pomalo neispravno upotrebljeno. Znači da ima četiri nečega za četiri nečeg drugog. Kako se koristi "x" to bi bolje značilo (matematički) Dekartov proizvod (dakle 16 kombinacija) ali ovde više znači "4+4", sa pojedinačnom kontrolom svakog točka. Kod fosilnih vozila ta kontrola obično nije potpuna već se koriste trikovi sa diferencijalima i kočnicama. Pojedinačni motori za svaki točak su jedan od načina da se napravi potpuna kontrola, kao npr. kod Rivian vozila.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA