Zašto je ovaj lik ostao zaglavljen u pesku i koja je razlika između 4x4 i pogona na sve točkove?

 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Elektro-vozač
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Xide

    04. jun 2021 | 23:21

    NAJGLUPLJA prica svih vremena na Internetu definitivno.

  • Boki

    04. jun 2021 | 15:32

    Po meni je objašnjenje izmišljanje tople vode. Svaki pogon koji omogućava pun prenos sange na svakom točku pojedinačno je 4x4 kako god da ga neko zove, a ovaj BMW upravo to može. Da li on ima blokadu diferencijala, automatsko uključivanje ili elektronski raspored obrtnog momenta potpuno je nevažno. 4x4 nije automobil koji ne može da isporuči celokupnu snagu na jednu osovinu. Neki hibiridi imaju slabi elektromotor na jednoj osovini, dok je obično prednji pogon sa punom snagom. Ovo nije 4x4 zato što je druga osovina samo pomoćna i ne može da povuče vozilo kao što to može glavna.

  • Elektro-vozač

    04. jun 2021 | 13:18

    Marketinški trikovi i gluposti. Pogon na sve točkove znači isto što i pogon na sva četiri točka ako vozilo ima četiri točka ("sva"). Ni jedno ni drugo ne opisuje kakav je taj pogon. Jezik je tu jasan a marketinška imena zabrljana, te nepotpuna, nejasna. 4x4 je pomalo neispravno upotrebljeno. Znači da ima četiri nečega za četiri nečeg drugog. Kako se koristi "x" to bi bolje značilo (matematički) Dekartov proizvod (dakle 16 kombinacija) ali ovde više znači "4+4", sa pojedinačnom kontrolom svakog točka. Kod fosilnih vozila ta kontrola obično nije potpuna već se koriste trikovi sa diferencijalima i kočnicama. Pojedinačni motori za svaki točak su jedan od načina da se napravi potpuna kontrola, kao npr. kod Rivian vozila.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA