Moze da predje 500 kilometara al da se vozi auto putem 90 km/h i da je idealna temperatura vani da ne treba ni klimu ni grijanje. Znaci ako bi vozio kako treba 130-140 km/h i jos nocu pa hladno pa kisa malo , nebi stigao od jednog do drugog punjaca😬. Dobar stroj al nije za putovanje, bar za nas koji ne gasimo iz Njemacke , Holandije , itd
Ne znam detalje za ovoga ali klima kod električnih (hlađenje) generalno nije problem kao kod fosilaca. Za ostalo ne mogu da komentarišem sem da potcenjuješ koliko ima punjača i da je besomučna neprekidna vožnja opasna pa i zabranjena.
Roki
Zasto bi hladenje prestavljalo problem? Klasican auto trosi litar vise s klimom a el nesto vise struje tako da svaki ima gubitak...
Podelite komentar
dago 1
Moze da predje 500 kilometara al da se vozi auto putem 90 km/h i da je idealna temperatura vani da ne treba ni klimu ni grijanje. Znaci ako bi vozio kako treba 130-140 km/h i jos nocu pa hladno pa kisa malo , nebi stigao od jednog do drugog punjaca😬. Dobar stroj al nije za putovanje, bar za nas koji ne gasimo iz Njemacke , Holandije , itd
Podelite komentar
Elektro-vozač
@dago 1
Ne znam detalje za ovoga ali klima kod električnih (hlađenje) generalno nije problem kao kod fosilaca. Za ostalo ne mogu da komentarišem sem da potcenjuješ koliko ima punjača i da je besomučna neprekidna vožnja opasna pa i zabranjena.
Podelite komentar
Sibin
@dago 1
Prosto receno, smece!!!
Podelite komentar