≫
Prvi BMW M na baterije: Munja na točkovima sa 544 električna "konja"
≫
Da je "M na baterije" dostojan sledbenik svoje "oktanske braće" govore brojke vredne svakog poštovanja...
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Zasto bi hladenje prestavljalo problem? Klasican auto trosi litar vise s klimom a el nesto vise struje tako da svaki ima gubitak...
dago 1
Moze da predje 500 kilometara al da se vozi auto putem 90 km/h i da je idealna temperatura vani da ne treba ni klimu ni grijanje. Znaci ako bi vozio kako treba 130-140 km/h i jos nocu pa hladno pa kisa malo , nebi stigao od jednog do drugog punjaca😬. Dobar stroj al nije za putovanje, bar za nas koji ne gasimo iz Njemacke , Holandije , itd