Prvi BMW M na baterije: Munja na točkovima sa 544 električna "konja"

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika dago 1
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    04. jun 2021 | 06:28

    Zasto bi hladenje prestavljalo problem? Klasican auto trosi litar vise s klimom a el nesto vise struje tako da svaki ima gubitak...

  • dago 1

    02. jun 2021 | 16:45

    Moze da predje 500 kilometara al da se vozi auto putem 90 km/h i da je idealna temperatura vani da ne treba ni klimu ni grijanje. Znaci ako bi vozio kako treba 130-140 km/h i jos nocu pa hladno pa kisa malo , nebi stigao od jednog do drugog punjaca😬. Dobar stroj al nije za putovanje, bar za nas koji ne gasimo iz Njemacke , Holandije , itd

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA