Ovo su najpouzdanije i najmanje pouzdane marke automobila: Vozači presudili, Japanci izdominirali!
Na osnovu informacija o tome koliko je koštala popravka i koliko je vremena neki automobil proveo kod majstora u poslednjih 12 meseci, procenjena jedinstvena ocena pouzdanosti za svaki model
Peugeot 2.2 hdi,300 000km bez problema ulje menjam na 20.000 do 25.000 ne potrosi ni gram.imao audia bmw,vw neznam ko je gori od ova tri.toliko o nemcima
Radio sam u Skodi, zena je za 4000 km 3 puta unistila kvacilo. Konkretno Oktavia je u putanju....jel to znaci sa je to los auto????
Kolega iz Nisana kaze da Juke ima najvise reklamacija, kaze, ostanu bez goriva pa zovu pomoc na putu...
Vozio sam Kadjara, bez greske 5 godina, vozio sam Citroen C3 bez greske 7 godina, sada vozim Rav 4 i mislim da necu imati problema.
Mislim da je dosta do vozaca...
Tu se radi o relativno novim automobilima gde delovi još uvek nisku dotrajali, pa se radi uglavnom o fabričkim greškama. Kada se pogledaju automobili koji imaju između 15 i 20 godina, BMW bi se svakako našao na dnu liste jer on služi perfektno do nekih 150.000 km, posle toga mu sve crkne ili nastane neka havarija koja košta ko đavo.
Normalno da ce nad novijim modelima da rade anketu. Samo smo mi srbi beda pa kupujemo automobile 10,15 ili 20 godina stare i jos ocekujemo da bude pouzdan kao prvog dana.
Neće jer kod nas kvarovi nastaju usled starosti vozila, pa oni koji su najizdržljiviji pokažu se najbolje iako kao novi nisu bili najbolji. Recimo Reno Megan je poznat po kvarovima elektronike, ali nakon 20 godina njegov motor i dalje služi besptekorno, ne troši ulje itd. a kritična elektronika je sređena od strane iskusnih majstora, karoserija nije zarđala i onda se značajno menja taj redosled
Lybra
Samo Lancia. Presao 500000km uz redovan servis nikad se nija pokvarila.
Podelite komentar
glisa
A gde je Volvo?
Podelite komentar
......
@glisa
Ne znaju sta valja zato ga nema…Volvo for Life
Podelite komentar
Zoka
Haha. Čuj Bmw na prvom mestu. Pa ja ne poznajem nikoga ko nije imao problema sa tim autom i to su auto par godina stara ispod 70000 km
Podelite komentar
Deks
Peugeot 2.2 hdi,300 000km bez problema ulje menjam na 20.000 do 25.000 ne potrosi ni gram.imao audia bmw,vw neznam ko je gori od ova tri.toliko o nemcima
Podelite komentar
Pa...
Radio sam u Skodi, zena je za 4000 km 3 puta unistila kvacilo. Konkretno Oktavia je u putanju....jel to znaci sa je to los auto???? Kolega iz Nisana kaze da Juke ima najvise reklamacija, kaze, ostanu bez goriva pa zovu pomoc na putu...
Podelite komentar
Hmm
Vozio sam Kadjara, bez greske 5 godina, vozio sam Citroen C3 bez greske 7 godina, sada vozim Rav 4 i mislim da necu imati problema. Mislim da je dosta do vozaca...
Podelite komentar
ДРАСЕН ДРАСЕН
Тојота авенсис.
Podelite komentar
Boki
Tu se radi o relativno novim automobilima gde delovi još uvek nisku dotrajali, pa se radi uglavnom o fabričkim greškama. Kada se pogledaju automobili koji imaju između 15 i 20 godina, BMW bi se svakako našao na dnu liste jer on služi perfektno do nekih 150.000 km, posle toga mu sve crkne ili nastane neka havarija koja košta ko đavo.
Podelite komentar
Nenad
@Boki
Normalno da ce nad novijim modelima da rade anketu. Samo smo mi srbi beda pa kupujemo automobile 10,15 ili 20 godina stare i jos ocekujemo da bude pouzdan kao prvog dana.
Podelite komentar
Map
Provedite anketu kod nas i ti navedeni automobili neće biti ni blizu liste najpouzdanijih a kamo li da oni budu ti
Podelite komentar
Tanatos
@Map
Jeste....kod nas masovno voze Teslu pa ce ocene biti merodavne...
Podelite komentar
Dieselgate
@Map
Neće jer kod nas kvarovi nastaju usled starosti vozila, pa oni koji su najizdržljiviji pokažu se najbolje iako kao novi nisu bili najbolji. Recimo Reno Megan je poznat po kvarovima elektronike, ali nakon 20 godina njegov motor i dalje služi besptekorno, ne troši ulje itd. a kritična elektronika je sređena od strane iskusnih majstora, karoserija nije zarđala i onda se značajno menja taj redosled
Podelite komentar