Kao što je već uobičajno da različiti proizvođači u okviru velikih grupacija "dele" svoje platforme različitim modelima, tako i francuski Renault "prepakuje" različite modele Renault - Nissan - Mitsubishi alijanse, kojoj pripadaju i rumunska Dacia i ruska Lada.
Jesenas predstavljani, novi model Dacia Logan, sada je dobio svoje "francusko izadnje", koja podrazumeva prepoznatljivi "dijamant" na prednjoj maski i novo ime Renault Taliant.
Automobil koji će se proizvoditi u pogonima turske fabrike Oyak-Renault, u Bursi, ima istu platformu i identičnu mehaniku kao Logan, ali se i spolja i unutra stilski, detaljima dizajna, razlikuje od njega.
Taliant ima drugačiju prednju masku i svetlosne grupe bliže stilu Renaultovih modela (donji deo farova usečen u branik), koje su i na zadnjem delu drugačije od njegovog rumunskog "parnjaka". Nešto drugačije su i linije branika automobila.
Iz francusko-turske fabrike navode da njihov novi model odlikuje savremeniji enterijer, koji obiluje kvalitetnijim materijalima, u odnosnu na prethodni Renault Symbol, na čije mesto u gami Taliant dolazi.
Razlike u izgledu primetne su i u kabini, u kojoj je sve deluje nekako "više renoovski". Glavne promene su fokusirane na prostor ispred vozača, drugačiji dizajn komandne table i konzole, kao i detalja kao što su otvori za ventilaciju. Taliant je preuzeo i Dačijino rešenje priključka i držača za pametni telefon, umesto ekrana infotejnment sistema, kod osnovnih paketa opreme. Sa višim paketima opreme dobija se i ekran na dodir putem koga se uprava funkcijama multimedijalnog sistema.
Dimenzije novog Renaultovog modela identične su Loganovim. Dugačak je 4.396, širok 1.848, i visok 1.501 milimetar. Automobil ima i više nego zahvalan prtljažnik, za svoju klasu, zapremine fenomenalnih 528 litara.
I ponuda motora i menjača ista je kao kod rumunskog modela, pa se Taliant može dobiti sa 1.0 SCe, sa 65KS, i 1.0 TCe turbo, sa 90KS, agregatima. Drugi 1.0 TCe motor se nudi i u fabričkoj TNG varijanti sa 100KS. U zavisnosti od verzije, za prenos može biti zadužen manuelni ili X-Tronic menjač.
Proizvodnja u fabrici u Bursi je već počela, kao i primanje narudžbina kupaca. Očekuje se da bi prva zemlja van Turske, na čijem tržištu bi Renault Taliant mogao da nastupi, mogla da bude Rusija.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.