Pustite 90-e,pričaću vam nešto još iz Titova života,a i posle sve do 90-e. Automobili zapadno evropskih proizvođača mogli su da se kupe i za vteme Titova života ali i posle uz carinu od 100%. Tako da je mercedes vrednosto 20.000 dm kod nas koštao 40.000 dm. Bilo je privilegovanih"drugova i drugarica" članova centralnih komiteta koji su tu privilegiju imali,naj više ih je bilo iz Slovenije pa Hrvatske,pa Beograd ostala partijska buranija je mogla da kupi golfa 1 posle 2 po ceni od 20- 25 000 dm (TAS) isto važi i za Renault (IMV) OPEL (IDA) dok je radničkom proleterijatu pripao kec,pz,yugo,lada,dačija,fića koji je koštao 3 plate i ogromne kuće bez građev.dozvole čije je kredite svaki dan jela infalcija i na kraju kuća za šteku dve cigara. Danas je otprilike slično ali o tim veštinima neki drugi put.
Razmisli malo zasto se placala tolika carina na strana auta, stitila se domaca proizvodnja, danas se nestiti nista pa je zato sve propalo i opljackano. Pre sam lako kucu izgradio a vi mladji nemozete ni jedan WC.
Smeće od automobila , tehnički zastarelo , nekvalitetno .
Ekonomska kriza i dubioza socijalističke tvorevine , nije mogla da se završi bez krvavog rata .
Lazete se samo i zivite u prošlosti dok ste bili mladji pa vam sve lepše bilo.
Jeste bili smo mlađi ali čitaj, radio sam kao vozač supruga tekstilni radnik. Podstanar vozio Škodu kupe staru godinu dana, treskina kamp prikolica pet ležaja svake godine bar tri nedelje po Jadranu. Pet godina na Pelješcu Orebić vojni kamp. Dobio stan od preduzeća i penzije od kojih pristojno živimo. Tek sada vidim da smo živeli kao na filmu.
Evo tačna cena kod mene u firmi je bila grupa od 24 člana koji su svakog meseca uplaćivali jednom članu auto ali nezna boravite da ste sa ostatkom plate vodili domaćinstvo od 4 člana porodice cena juga u jednom trenutku je bila 3500 maraka ako pretvorite u evre to je1500 nov auto
Velike lazi, moj teca hemicar u Termielektrani od 3 plate kupio novog 101, Ujak od 4 plate ga kupio. Sve zavisi koju skilybje ko imao i u kojoj firmi radio. Itekako su ljudi vozili i BMW I MERC I OPEL itd. Ko je ovo napisao, slagao je iprevise. Da je tako lose bilo u Yugi, kako su gradjani steklu vlastite kuce, stanove, 99% Yuga i divlji zapad danas je razlika kao nebo i zemlja.
1960-tih muzevi samo rade,zene domacice po 2,3 dece i ljudi naprave kucu ili dobiju stan od drzave. Auto uzmes na kredit i poveca ti se plata i ti ne osetis kredit. Na more se ide u odmaralista firmi i kad se vratis ceka te regres. Danas ljudi nemaju nista i zive u bedi. Ne racunam sacicu lopova,dilera,politicara,mafije i kapitalista. 1988 plate po 2000 maraka, mogao sam svake godine da menjam auto u Zastavi.
DA !!! A SADA PRST NA CELO . DA LI JE BOLJE KUPITI 40 ,,KECEVA,,ILI 1 ,,MECKU,,A AUTO VAM TREBA OD TACKE A DO TACKE B.STA ONDA GISPODO VI PLACATE???? SCIJU GLUPOST,ONDA AKO I TREBA.
Pa isto je i sad, da bi kupio nov auto ispod proseka od 10.000€ opet moraš da radiš 19 meseci a da pritom ne potrosis ni jedan jedini dinar, to ako računamo da nam je plata 500€ 🤦🏻
Перагеније
Ма немогуће! Тад се "много боље живело"...
Podelite komentar
labris
Pustite 90-e,pričaću vam nešto još iz Titova života,a i posle sve do 90-e. Automobili zapadno evropskih proizvođača mogli su da se kupe i za vteme Titova života ali i posle uz carinu od 100%. Tako da je mercedes vrednosto 20.000 dm kod nas koštao 40.000 dm. Bilo je privilegovanih"drugova i drugarica" članova centralnih komiteta koji su tu privilegiju imali,naj više ih je bilo iz Slovenije pa Hrvatske,pa Beograd ostala partijska buranija je mogla da kupi golfa 1 posle 2 po ceni od 20- 25 000 dm (TAS) isto važi i za Renault (IMV) OPEL (IDA) dok je radničkom proleterijatu pripao kec,pz,yugo,lada,dačija,fića koji je koštao 3 plate i ogromne kuće bez građev.dozvole čije je kredite svaki dan jela infalcija i na kraju kuća za šteku dve cigara. Danas je otprilike slično ali o tim veštinima neki drugi put.
Podelite komentar
Baja
@labris
Razmisli malo zasto se placala tolika carina na strana auta, stitila se domaca proizvodnja, danas se nestiti nista pa je zato sve propalo i opljackano. Pre sam lako kucu izgradio a vi mladji nemozete ni jedan WC.
Podelite komentar
R9
Ovo su gluposti... Pokojni cale kupio juga od 2 plate...
Podelite komentar
534
@R9
Koliko para toliko muzike. Posle je dao 512 plata na popravke.
Podelite komentar
Mladen
Smeće od automobila , tehnički zastarelo , nekvalitetno . Ekonomska kriza i dubioza socijalističke tvorevine , nije mogla da se završi bez krvavog rata . Lazete se samo i zivite u prošlosti dok ste bili mladji pa vam sve lepše bilo.
Podelite komentar
Rhoi
@Mladen
Jeste bili smo mlađi ali čitaj, radio sam kao vozač supruga tekstilni radnik. Podstanar vozio Škodu kupe staru godinu dana, treskina kamp prikolica pet ležaja svake godine bar tri nedelje po Jadranu. Pet godina na Pelješcu Orebić vojni kamp. Dobio stan od preduzeća i penzije od kojih pristojno živimo. Tek sada vidim da smo živeli kao na filmu.
Podelite komentar
Baja
@Mladen
Tebi kao danasnji divlji zapad bolji, rovarenje po smecu, pljacke, ubistva, silovanja svaki ubogi dan, niste sigurni ni u vlastitom WCu.
Podelite komentar
Voja
Evo tačna cena kod mene u firmi je bila grupa od 24 člana koji su svakog meseca uplaćivali jednom članu auto ali nezna boravite da ste sa ostatkom plate vodili domaćinstvo od 4 člana porodice cena juga u jednom trenutku je bila 3500 maraka ako pretvorite u evre to je1500 nov auto
Podelite komentar
Baja
Velike lazi, moj teca hemicar u Termielektrani od 3 plate kupio novog 101, Ujak od 4 plate ga kupio. Sve zavisi koju skilybje ko imao i u kojoj firmi radio. Itekako su ljudi vozili i BMW I MERC I OPEL itd. Ko je ovo napisao, slagao je iprevise. Da je tako lose bilo u Yugi, kako su gradjani steklu vlastite kuce, stanove, 99% Yuga i divlji zapad danas je razlika kao nebo i zemlja.
Podelite komentar
Ja
@Baja
U nekim segmentima života bila je gora beda nego sada.
Podelite komentar
Дејан
у Вогошћи се није правио голф 2 са 1.9 дизел мотором,него са 1.6 дизел мотором.
Podelite komentar
Ivan Vukovic
@Дејан
Jer i ne postoji golf 2 sa 1,9 motorom
Podelite komentar
Realan
Po ovom tekstu onda danas za Mecku treba 1 vek raditi!
Podelite komentar
Kebin mali
@Realan
Koja je razlika između veka i sto godina @%#€#@%?
Podelite komentar
X
toliko o blagostanju ex Yu ... ej 102 za benz hahaa
Podelite komentar
Vuc
@X
1960-tih muzevi samo rade,zene domacice po 2,3 dece i ljudi naprave kucu ili dobiju stan od drzave. Auto uzmes na kredit i poveca ti se plata i ti ne osetis kredit. Na more se ide u odmaralista firmi i kad se vratis ceka te regres. Danas ljudi nemaju nista i zive u bedi. Ne racunam sacicu lopova,dilera,politicara,mafije i kapitalista. 1988 plate po 2000 maraka, mogao sam svake godine da menjam auto u Zastavi.
Podelite komentar
Lucky
DA !!! A SADA PRST NA CELO . DA LI JE BOLJE KUPITI 40 ,,KECEVA,,ILI 1 ,,MECKU,,A AUTO VAM TREBA OD TACKE A DO TACKE B.STA ONDA GISPODO VI PLACATE???? SCIJU GLUPOST,ONDA AKO I TREBA.
Podelite komentar
G
1977 god.kupio sam zastavu 101 luks i to usao u fabriku i birao boju tad je kostala 14,000 maraka
Podelite komentar
Crnogorac
Ja sam u to vrijeme imao i mecku i bmw ,prosjecnom gradjaninu je trebalo 5 zivota da to priusti
Podelite komentar
marko
@Crnogorac
Ne sumnjamo, da si imao i Bentley i Rolls Royce. Eskobar je pozajmljivao pare od tebe.
Podelite komentar
Ivan
@Crnogorac
A ti si faca neka
Podelite komentar
MM
Pa isto je i sad, da bi kupio nov auto ispod proseka od 10.000€ opet moraš da radiš 19 meseci a da pritom ne potrosis ni jedan jedini dinar, to ako računamo da nam je plata 500€ 🤦🏻
Podelite komentar