Nastavlja se radikalo smanjenje ograničenja brzine
Maksimalna brzina kretanja na većini ulica španskih gradova biće ograničena na 30 km/h. Prema proceni Državne uprave za saobraćaj, nova mera će uticati na gotovo 70 odsto gradskih ulica, mada će se taj procenat razlikovati od grada do grada.
Ta brzina će se primenjivati na putevima koje imaju po jednu traku u svakom smeru. Putevi koje imaju jednu traku u jednom smeru nosiće ograničenje 20 km/h, dok će one koje imaju dve ili više traka u imati ograničenje 50 km/h.
Ovo, verovatno, većini vozača zvuči kao poziv da ostave svoj automobil u garaži i da krenu biciklom tamo gde su se zaputili. Međutim, ovaj paket prate jednostavni i egzaktni brojevi, prenosi Revija HAK. Nove mere na putevima su usmerene na smanjenje broja smrtno stradalih u saobraćaju.
U devet od svakih 10 incidenata u kojima je brzina vozila bila veća od 50 km/h, ranjivi su i/ili gube život učesnici u saobraćaju kao što su biciklisti i pešaci. Pri brzini od 30 km/h, to se dešava u samo jednom od 10 slučajeva nezgoda.
(Telegraf.rs)
Video: Pripejd registracija u Yettelu i preko Portala eUprave
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dacha
Ako potpuno zabranite voznju smrtnost ce biti 0/10. Ovo je stvarno smesna brzina ogranicenja gde bukvalno nema smisla voziti auto
Podelite komentar
Milenijum
Ja bih ograničio najnižu brzinu na 25, najvišu na 35 tako da se svi kreću približno brzo. Ne postoji ništa zamornije i iritantnije nego kad jedan vozi prebrzo, drugi vozi presporo. Idemo svi 30 i to je to.
Podelite komentar