Električni automobili će za 5 godina koštati kao klasični, 2035. sledi potpuna dominacija

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Dik
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Dik

    18. maj 2021 | 12:18

    ... šta nama sa platama od danas do sutra znači napredak i e- automobili, samo lepa priča i nada da negde živi i normalni svet !

  • Elektro-vozač

    12. maj 2021 | 15:07

    Električni su nekada "koštali" više, pa neko vreme otprilike jednako a već sada koštaju MANJE. Nije cena samog vozila jedini činilac koliko ono "košta" već ukupni troškovi. Pri prosečnoj upotrebi (20.000 km godišnje +/-) više hiljada evra "izgori" svake godine sa fosilcima (gorivo, ulje, filteri, kočnice, samo od redovnih troškova). Za 20.000 km sa električnim će vam biti potrebno ne više od 20.000 dinara u Srbiji (€170) pa vi vidite (ni goriva ni motornog ulja nema, filtera ima samo za kabinu, kočnice traju stotine hiljada km). Kolika je to razlika za, recimo 4, 5 ili 10 godina? Dakle ta "budućnost" koju neki tek predviđaju je već ovde, samo što je oni ne vide. Tesla Model 3, recimo, može da košta koliko i VW Golf, iako mu je cena veća. Razlika je u tome što električnih još nema dovoljno za sve (ni novih ni polovnjaka) pa ljudi često prave pogrešna poređenja - polovnih foailaca na izdisaju sa novim električnima koji svejedno tuku sve fosilce po svim karakteristikama.

  • XxX

    12. maj 2021 | 13:27

    Ja prognoziram da nema nista od te price, mozda jednog dana al ne tako brzo ovo su nerealna ocekivanja... Previse je novaca u igri da bi se samo tako izbacila fosilna vozila. El vozila nisu jos na razini da bi mogla sasvim zamenit fosilna vozila, sto se vec pokazalo. Iako ima onih bucnih koji tvrde suprotno realnost je za sad takva kakva jeste.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA