Nisu turbo punjači nepouzdani, nego motori sa turbo pounjačima. Proizvodači ih vole zbog uštede na materijalu, ne zbog efikasnosti. Poređenja radi turbo benzinac 1.0, 100 ks i atmosferski 1.6, 100 ks se razlikuju u međuubrzanju, ali gledano maksimalno ubrzanje je praktično isto. Neznatno je mali motor brži jer je lakši, pa je i auto lakši. Potrošnja po fabričkim podacima je oko 5l za mali, 7l za veći motor, ali praksa pokazuje skroz drugačiju situaciju. Manji troši 7, veći 7,5. U ovom slučaju fabrika više laže za ekonomičnost malih motora kao što više laže i za hibride, verovatno da bi opravdala tehnologiju. Ekološki standardi ne zavise od toga već od tehnologije prečišćavanja gasova, čak atmosferci imaju manje NoX-a. I dolazimo do glavnog, pozdanost. Nema nikakve dileme da su atmosferci jeftiniji za održavanje, pouzdaniji jer su jednostavniji, pritom niti mnogo više troše, niti su mnogi sporiji, razlike su više subjektivne nego realne.
Nema veze koliko klipa imaju nego kolika je veličina tih klipova. Često proizvođači smanje veliki motor za jedan ili 3 cilindra čak i dobiju manji sa 3. Pojedinačno gledano jedan radi element tog motora je isti, ista je zapremina tog jednog cilindra, samo je razlika u broju cilindara. Tako da je 3 cilindra ok sa te strane. Ružno se čuju to stoji...
Iceman
Nisu turbo punjači nepouzdani, nego motori sa turbo pounjačima. Proizvodači ih vole zbog uštede na materijalu, ne zbog efikasnosti. Poređenja radi turbo benzinac 1.0, 100 ks i atmosferski 1.6, 100 ks se razlikuju u međuubrzanju, ali gledano maksimalno ubrzanje je praktično isto. Neznatno je mali motor brži jer je lakši, pa je i auto lakši. Potrošnja po fabričkim podacima je oko 5l za mali, 7l za veći motor, ali praksa pokazuje skroz drugačiju situaciju. Manji troši 7, veći 7,5. U ovom slučaju fabrika više laže za ekonomičnost malih motora kao što više laže i za hibride, verovatno da bi opravdala tehnologiju. Ekološki standardi ne zavise od toga već od tehnologije prečišćavanja gasova, čak atmosferci imaju manje NoX-a. I dolazimo do glavnog, pozdanost. Nema nikakve dileme da su atmosferci jeftiniji za održavanje, pouzdaniji jer su jednostavniji, pritom niti mnogo više troše, niti su mnogi sporiji, razlike su više subjektivne nego realne.
Podelite komentar
Zoka
Motor sa 1,1 ili 1,4 ccm i 150 konja. Pa ti motori jedva mogu dogurati do 100000 km jos ako ima i 3 klipa problemi koliko hoćete
Podelite komentar
Boki
@Zoka
Nema veze koliko klipa imaju nego kolika je veličina tih klipova. Često proizvođači smanje veliki motor za jedan ili 3 cilindra čak i dobiju manji sa 3. Pojedinačno gledano jedan radi element tog motora je isti, ista je zapremina tog jednog cilindra, samo je razlika u broju cilindara. Tako da je 3 cilindra ok sa te strane. Ružno se čuju to stoji...
Podelite komentar