Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
OniDE
Moja E klasa hibrid dizel iz 2014 sa 204 ps troši 6,5l na 100km i nije neka razlika od samog dizela oko 2litra manje
Sd
Gas je zakon.
Elektro-vozač
Hibridi kombinuju i najbolje ali i najgore iz oba sveta a preko toga ni jedan taj "svet" ne može da bude bez kompromisa a mora da tegli i ovaj drugi. Fosilci su fosili, hibridi su bili zanimljiva ideja ali promašaj. Vodonik je skup, opasan, neefikasan i takođe prljaviji od električnih. Sve navedene tehnologije zahtevaju više održavanja, manju praktičnost i lošiju vožnju sa većim troškovima od čisto baterijskih električnih i nemaju ni na papiru / teorijske šanse da ovo preokrenu - zakoni fizike ne dozvoljavaju. Uz to, vlasnici foailaca moraju da se maltretiraju i čekaju vucarajući se po pumpama i servisima i da za to maltretiranje dodatno plate, kao da se već nisu naplatili lošom vožnjom (kada jednom probate savremeni električni to vam postane kristalno jasno).