Retka karavan verzija "stodvadesetosmice" danas je vrhunski oldtajmer vredan kao novi Fiat 500L

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Pit
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Krusko Medo

    10. maj 2021 | 06:55

    Pa znaci ni stojadina nismo mi dizajnirali nego zabari,a ja non stop mislio da je stojadin 100% nas proizvod

  • nesa

    09. maj 2021 | 06:04

    nikada video

  • Ivan

    09. maj 2021 | 05:12

    Nekako me asocira na frižider kad se uporedi sa ostalim karavanima iz te godine i koliko su dizajneri drugih proizvođača bili praktičniji jasno je zašto se nisu puno prodale ovakve verzije

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA