Novi mali automobili više neće biti jeftini

   ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Др
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DRagutin

    08. maj 2021 | 06:14

    Ovo njihovo glupiranje sa tim nekim eu standardima itd polako odvlači u propast ceo kontinent! Automobili pokreću svet! Od trošenja nafte do održavanja istih tih automobila... Tako da biće veselo u budućnosti...

  • Otto

    07. maj 2021 | 18:00

    Naravno da nije tacno ali srećom imamo tebe da nam kazes sta je tacno. Aj ne smaraj, vozi tu tvoju kasetu i odskijaj ne izmisljaj i ne lazi.

  • Elektro-vozač

    07. maj 2021 | 16:44

    Obrazloženje u članku apsolutno nije tačno i zaboravlja važan detalj. Tačno je da je cena samih električnih kola nešto veća. Međutim, kola ne kupujemo sa bi pritiskali parking mesto već da ih vozimo. Vožnja i održavanje (koje, zapravo skoro da ne postoji) električnih je hiljade evra godišnje jeftinije u proseku nego fosilnih, tako da se ta razlika u ceni vrlo brzo istopi. Za vožnju električnih po Srbiji vam je potrebno oko 1 dinar za svaki kilometar, zapravo manje. 100 km? Manje od 100 dinara. Jeftinije od autobuske karte. Održavanje? Tečnosti za pranje stakla i gume. Kočnice traju stotine hiljada kilometara, nema motornih ulja, kaiševa, katalizatora, i ostalih zastarelih džangala. Dakle, kada sagledate koliko vam je novca ukupno potrebno za bi se vozili nekim kolima dolazite do vrlo drugačijeg zaključka potvrđenog na mnogim mestima, pa i Consumer Reports, recimo. A pritom je, takođe vidljivo svuda, vožnja daleko bolja i prijatnija, kola praktičnija i ne zahtevaju maltretiranje po pumpama i servisima za tzv "redovno održavanje" (marketinško ime zastarele industrije za popravke redovnih kvarova).

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA