Svaki drugi automobil u Srbiji je ozbiljan zagađivač, traže se veće dažbine za starije motore

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Daca
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    06. maj 2021 | 18:47

    Dobra ti je logika, znaci tko ima novaca nek plati i nek zagaduje? Tvoje nebuloze kao i inace smisla nemaju. U glavnom pises LAZI! El vozac LAŽOV!!! Na taj nacin funkcionira i el kartel da bi prodali svoj proizvod raskopat ce pola zemlje zagadit reke, strojevi koji kopaju trose naftu, prevoz sirovina opet zagadenje al upce nije prica u zagadivanju jer da je, brinulo bi se o svim zagadenjima ovde se radi o el kartelu koji zeli iz vlastitih interesa unistit klasican motor!

  • Roki

    06. maj 2021 | 18:38

    Dobra ti je logika, znaci tko ima novaca nek plati i nek zagaduje? Tvoje nebuloze kao i inace smisla nemaju. U glavnom pises LAZI! El vozac LAŽOV!!! Na taj nacin funkcionira i el kartel da bi prodali svoj proizvod raskopat ce pola zemlje zagadit reke, strojevi koji kopaju trose naftu, prevoz sirovina opet zagazenje al upce nije prica u zagadivanju jer da je brinulo bi se o svim zagadenjima ovde se radi o el kartelu koji zeli iz vlastitih interesa unistit klasican motor!

  • Elektro-vozač

    06. maj 2021 | 13:27

    Ja predlažem državi da stvari uradi drugačije i pošteno - svako da plati svoje i sanaciju štete uzrokovane svojim izborom, da ne bi bilo potrebe za komentarima tipa "uzimanje od sirotinje i davanje bogatima". Svaki vid zagađenja pravi štetu i prirodi i državi i ljudima. Sve to zagađivanje je vid nekontrolisanog bacanja toksičnog smeća i mora se zaustaviti odnosno usporiti i sanirati. Kao što ne bi želeli (očekivali) da đubre svako baca gde stigne već u namenske kontejnere koje neko treba da prazni, tako treba da se ophodimo i prema gasovitom u svakom ostalom zagađenju - umesto da zažmurimo i dozvolimo svakome da radi šta hoće i oštećuje našu okolinu. Ko ima para da se "vozi", u ovom slučaju, mora da ima para i sa uredi da ne pravi baš nikakvu štetu apsolutno nikome drugome jer to ne spada u njihova prava ili zasluge niti drugi zaslužuju da trpe to. To treba uvesti za baš sve i sve vrste vozila. To bi značilo da zagađivanje tokom proizvodnje mora da se plati. To bi značilo i da cena električne energije mora da poraste ako/kada dolazi iz prljavih izbora. Ali to isto će "pogoditi" i sve fosilce (rafinerijama, pumpama, servisima je potrebna električna energija), svaki litar goriva će koštati više i oni koji zagađuju više će morati da fer plate svoj veći udeo u zagađenju. Poštena raspodela troškova umesto žmurenja i trpljenja zagađivanja i time podsticaja pogrešnog - zagađivača. Ni "siromašni" nemaju i ne smeju da imaju prava da bacaju smeće gde stignu samo zato što su siromašni. Naravno, to znači da će fosilci postati još skuplji u odnosu na električna nego što već jesu jer i zagađuju daleko više i, uz to, na način koji je teže i skuplje sanirati jer to rade "svuda gde stignu" umesto centralizovano. Biće mnogo ljudi koje bi ovo na početku (sada) "pogodilo" ali je apsolutno pošteno. Hoćemo tako? Ili hoćemo da zadrti plate, po zasluzi, za štetu koju su već naneli, za obrazovanje i podsticanje nove generacije da ne čine iste greške u okolini koja još uvek nije spremna da to prihvati pa je treba osvestiti? Birajte.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA